تاریخ انتشار: 1396/07/04 01:00
کد خبر: 181090

بازی با احساسات هواداران ممنوع!/ دورباطل انتخاب مربیان بزرگ استقلال ادامه دارد

مدیران استقلال بعد از گذشت چند روز از استعفای منصوریان، هوز نتوانسته با گزینه مشخص و مطرحی برای حضور بر روی نیمکت این توافق کنند.
بازی با احساسات هواداران ممنوع!/ دورباطل انتخاب مربیان بزرگ استقلال ادامه دارد

منصوریان بعد از پایان هفته هفتم و دیدار با ذوب آهن متوجه شد که دیگر نمی تواند بر روی نیمکت این تیم حضور داشته باشد و علی رغم میل باطنی تن به نوشیدن زهر داد و خود را از مهلکه ای که خود ساخته بود رها نمود تا مدیران این تیم در تلاش برای توافق با مربی دیگری باشند.

با استعفای منصوریان، تصور این بود که مدیران استقلال سریعا به فکر نیروی جایگزین باشند ، مربی که بتواند جو ملتهب سکوها را آرام نموده و باعث آشتی بین هواداران و تیم شود و هم چنین نظرات پیش کسوتان را هم لحاظ کرده باشند.

اما به راستی کدام مربی داخلی را می شناسید که مورد قبول استقلالی ها باشد و در این برهه از زمان توان رفع این مشکل را داشته باشد؟ از قلعه نویی گرفته تا مظلومی و پاشازاده و  مرفاوی و یا هر مربی استقلالی دیگری، به یک طریقی مورد انتقاد طیفی از استقلالی ها می باشند و این یعنی این که در حال حاضر باید قید مربی داخلی را زد و به سمت مربیان خارجی رفت.

اما نکته اینجاست که آیا هر مربی خارجی می تواند مورد مقبولیت و شایستگی نشستن بر روی این نیمکت با ارزش را دارد؟ آیا هواداران راضی به حضور هر مربی برای هدایت تیم مورد علاقه خود می باشند؟

ناگفته پیداست که هواداران میلیونی استقلال تنها به یک مربی بزرگ دلخوش خواهند بود و در این صورت است که قید لیگ هفدهم را زده تا سرمربی کاربلد بع فکر فراهم نمودن زیرساخت ها برای لیگ هیجدهم و لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده باشد، ولی موضوع اینجاست که آیا استقلال توان خرید مربی بزرگ دارد؟!

مدیران آبی پوش به خوبی می دانند که نمی توانند منابع مالی مربیان بزرگ را تامین نمایند، اما هم چنان دارند با نام آنها برای جلب رضایت هواداران بازی می کنند تا بگویند دنبال خواسته های شما هستیم.

نگرانی اینجاست که بازی با نام های بزرگ وقت را تلف کرده ومسیر منطقی خود را دنبال نمی کند و اگر قرار بر این است که یک مربی نامدار بر روی نیمکت آبی پوشان بنشیند، باید اول منابع مالی آن از طریق اسپانسر یا حمایت وزیر ورزش و جوانان تامین گردد تا خدای اکرده در پای میز مذاکره قول های فضایی و بدون پشتوانه ندهند که در سالهای آینده قوز بالای قوز بشود.

جان کلام این که بازی با احساسات هواداران استقلال نه به صلاح است و نه منطق بر آن حاکم می باشد و بیایید یکبار برای همیشه با آنها صادق باشید و حقایق را قبل از رسوایی به بار آوردن در برنامه زنده تلویزیونی و در جلو چشمان میلیون ها بیننده، با خود آنها در میان بگذارید و مطمئن باشید شعور آنها در جهت کمک به تیم مورد علاقه خود در حدی است که شرایط را سنجیده و خواسته های خود را منطبق بر توان باشگاه ارائه نمایند و در صورت لزوم حتی کمک مالی نمایند.

نویسنده: نادر دارستانی

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r5bpw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرصت دوباره منصوریان برای اوج گرفتن