تاریخ انتشار: 1402/02/11 15:23
کد خبر: 7018

احتمال تغییر محل بازی پرسپولیس و پیکان

باشگاه پرسپولیس درخواست رسمی خود را مبنی بر حضور تماشاگران در بازی مقابل پیکان تهران تکرار کرد.
احتمال تغییر محل بازی پرسپولیس و پیکان

  دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود که همچنان حضور تماشاگر در ورزشگاه که به میزبانی پیکانی‌ها برگزار می‌شود سوژه اصلی است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از انتخاب ورزشگاه پاس تهران به عنوان میزبان بازی خواستار حضور تماشاگران در این دیدار شد. 

این در حالی است که شورای تأمین استان تهران سال هاست با برگزاری با سرخابی‌های پایتخت با دیگر تیم‌ها مجوز حضور تماشاگر را در آن منطقه نمی‌دهد. ازدحام جمعیت و عدم کنترل ترافیک یکی از دلایل اصلی مخالفت شورای تأمین استان تهران با برگزاری بازی‌های پرسپولیس و استقلال با حضور تماشاگران در این استادیوم است. 

اصرار دوباره درویش با ارسال درخواست رسمی تکراری به سازمان لیگ فوتبال مبنی بر حضور تماشاگران در ورزشگاه باعث ابهام در خصوص محل برگزاری بازی دو تیم شده است. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است حضور تماشاگران در این دیدار نه تنها اهمیت بالایی برای تیمی که در کورس قهرمانی است دارد بلکه حضور حتی طرفداران این تیم را در حوالی هر ورزشگاهی که بازی برگزار شود به همراه خواهد داشت. 

مدیران سازمان لیگ فوتبال قصد جلسه‌ای مجدداً با مسئولان شورای تأمین استان تهران دارند تا در صورت امکان و نظر باشگاه پیکان به عنوان میزبان این دیدار حضور تماشاگران را بار دیگر مورد بررسی قرار دهند.

باشگاه پیکان نسبت به برگزاری بازی در ورزشگاه انقلاب کرج نیز نظر مثبت دارد اما هنوز موفق به جلب نظر شورای تأمین استان البرز نشده است. از این رو سازمان لیگ تصمیم به معرفی ورزشگاه پاس قوامین تهران گرفت. 

تصمیم گیری نهایی در این خصوص تا ظهر فردا گرفته می‌شود تا تکلیف بلیت فروشی احتمالی آن نیز مشخص شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rd8w3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر ملوان مشخص شد