تاریخ انتشار: 1396/08/13 14:53
کد خبر: 175218

اظهار نظر عجیب حمیدرضا جهانیان در خصوص تتلو

مالک باشگاه نفت طلاییه در اظهارنظر جنجالی از تتلو و رابطه‌اش با او گفت.
اظهار نظر عجیب حمیدرضا جهانیان در خصوص تتلو

مالک باشگاه نفت طلاییه در آخرین روزنمایشگاه مطبوعات مهمان غرفه روزنامه گل بود و مصاحبه مفصلی با این روزنامه داشت که بخشی از آن را در ادامه می‌خوانید:

اولین نکته‌ای که مالک نفت به آن اعتراض داشت، بازتاب خبر جلسه‌اش با بازیکنان در کارواشش بود! جهانیان مدعی بود مگر جلسه در کارواش چه ایرادی دارد؟ آنجا یک مجتمع تجاری بزرگ است، که انواع برندهای معتبر اتومبیل و نیز مراکز تفریحی در آنجا وجود دارد، از جمله یک کافی شاپ که متعلق به یکی از بازیکنان تیم است. بنابراین فکر نمی‌کنم گذاشتن یک جلسه در محل تجاری خودم ایراد داشته باشد. خیلی از سران کشور اتومبیل‌های‌شان را آنجا سرویس می‌کنند. پس آن مجتمع تجاری جای کوچکی نیست.

حمیدرضا جهانیان مالک نفت در ادامه صحبت‌هایش در دفاع از حمایت خودش از امیر تتلو گفت: «تتلو یک بچه شیعه است و باید از او که به خاطر استعدادی که خداوند به او اعطا کرده حمایت کرد تا از این استعداد در راه درست استفاده شود. تتلو پسر خوبی است و ساعت‌ها با اوصحبت کردم، دل رئوفی دارد و می‌خواهد به فوتبال و هنر ایران کمک کند. استفاده از او اشتباه نیست. تا به حال با او درست برخورد نشده برای همین جو علیه اوست. او هم احساس دارد و وقتی سر بریده کودک میانماری را به او نشان دادم تا چند دقیقه گریه می‌کرد. بنابراین این آدم می‌تواند برای جامعه مفید باشد فقط باید راه درست را نشان او داد. جالب است که برای شما بگویم یک بار من با زبان خوب در مورد مضرات گوشواره با او صحبت کردم که همانجا گوشواره‌هایش را درآورد و به من داد و از آن به بعد دیگر گوشواره ندارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rdr8y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پدیده‌ای به نام مالک جدید نفت