تاریخ انتشار: 1396/08/16 19:36
کد خبر: 174742

پاشازاده: از توپ جمع‌کن‌ها تا بازیکنان حریف وقت کشی می‌کردند/ داور خیلی ملایم با حریف برخورد می‌کرد

سرمربی تیم نساجی مازندران پس از دیدار با بادران تهران ضمن تشکر از هواداران گفت به صعود به لیگ برتر ایمان داریم.
پاشازاده: از توپ جمع‌کن‌ها تا بازیکنان حریف وقت کشی می‌کردند/ داور خیلی ملایم با حریف برخورد می‌کرد

 دیدار دو تیم نساجی مازندران و بادران تهران در هفته دوازدهم لیگ آزادگان در ورزشگاه کارگران تهران برگزار شد که علی‌رغم نمایش خوب بازیکنان نساجی، اما تیم میزبان با یک گل به برتری رسید.

مهدی پاشازاده سرمربی نساجی مازندران پس از این دیدار در گفتگو با دوربین‌های تلویزیونی گفت: «بازی خیلی خوب بود و ما خیلی خوب شروع کردیم. در تمام طول مسابقه مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و طبیعی است که تیمی که حمله می‌کند، ضدحمله نیز می‌خورد. هم بدشانس بودیم و هم بچه‌ها کمی عصبی شدند. عصبی شدن بچه‌ها نیز بخاطر وقت‌کشی یسیار زیاد تیم حریف بود. ار توپ جمع‌کن ها تا بازیکنان تیم حریف وقت‌کشی می‌کردند. به تیم حریف خرده نمی‌گیریم. امروز خیلی خوب بودیم ولی این کافی نبود. این بازی تمام شد.»

پاشازاده در ادامه از داور این دیدار گله کرد و گفت: «گله ما از داور بازی این است که خیلی ملایم با تیم حریف برخورد می‌کرد. داور می‌توانست بازی را درست‌تر اداره کند و حتی به بازیکنانی که وقت‌کشی می‌کردند کارت زرد نشان دهد ولی این کار را انجام نداد.»

سرمربی نساجی مازندران در خاتمه ضمن تشکر از هواداران این تیم گفت: «ایمان داریم که به لیگ برتر صعود می‌کنیم. از تمام هواداران ممنون هستیم. آنها هیچ کجا ما را تنها نمی‌گذارند. هواداران زحمت خود را می‌کشند و ما باید تلاش خودمان را بیشتر کنیم که قدردان زحمات آنها باشیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rdvg6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهدی پاشازاده: رفسنجانی‌ها مثل یک جنتلمن بازی کردند/ بازی به بازی بهتر می‌شویم/ داور هم مثل بازیکن‌ها می‌تواند اشتباه کند
آقای خاص فوتبال ایران در گفتگو با فرتاک ورزشی؛

واکنش پاشازاده به محرومیتش در بازی با استقلال
به داور چیزی نگفتم که بخواهند محرومم کنند؛

نساجی با یک روز تمرین مقابل استقلال!
کار یاران پاشازاده اروپایی شد؛