تاریخ انتشار: 1396/10/29 14:07
کد خبر: 164042

هواداران تراکتورسازی به علی دایی توهین کردند / او چه گناهی مرتکب شده است؟

سرپرست تیم فوتبال سایپا گفت:تماشاگران تراکتورسازی تبریز از ابتدا تا پایان مسابقه به علی دایی سرمربی تیم ما و اسطوره فوتبال ایران توهین کردند.
 هواداران تراکتورسازی به علی دایی توهین کردند / او چه گناهی مرتکب شده است؟

علی حاتم در مورد اتفاقات رخ داده در بازی سایپا و تراکتورسازی در روز گذشته گفت: ما در این بازی ۲ بر یک برنده شدیم و از نتیجه بازی راضی هستیم اما فوتبال ارزش آن را ندارد که به یکدیگر توهین و اهانت کنیم. رفتار تماشاگران تراکتورسازی تبریز با با تیم سایپا و علی دایی شرم‌آور بود.

وی افزود:‌آنها از دقیقه یک تا دقیقه ۹۰ به فارسی و آذری به علی دایی و تیم ما با بدترین و رکیک‌ترین الفاظ توهین کردند. آیا فوتبال ارزش این فحاشی‌ها را دارد؟ علی دایی خودش آذری‌ زبان است و همیشه از آذری زبان‌ها حمایت کرده است. او چه گناهی مرتکب شده که علیه این اسطوره بزرگ فوتبال ایران فحاشی می‌شود. حتی قبل از شروع مسابقه این فحاشی‌ها آغاز شد.

سرپرست تیم فوتبال سایپا با انتقاد از مدیریت باشگاه تراکتورسازی گفت: مگر کنترل چند لیدر کار سختی است؟ چرا مدیریت باشگاه تراکتورسازی با این افراد برخورد نمی‌کند؟ متاسفانه رفتار برخی از تماشاگران تراکتورسازی در هر بازی بی‌پرواتر از بازی قبل می‌شود. آیا کنترل ۴ لیدر کار سختی است؟ من از کمیته انضباطی خواهش می‌کنم به رفتار تماشاگران تراکتورسازی در بازی با سایپا توجه داشته باشند.

حاتم افزود: فردا من از باشگاه سایپا می‌خواهم با ارسال نامه به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال از میزبانی و رفتار تماشاگران تراکتورسازی تبریز شکایت کند. این رفتارها شرم‌آور بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rjnlb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال