تاریخ انتشار: 1395/09/02 12:16
کد خبر: 247718

پیش بازی قشقایی شیراز-شهرداری اراک/ فرار از بحرانی مشترک در شیراز!

روز(چهارشنبه 3 آذر) تیم های قشقایی شیراز و شهرداری اراک در شیراز از ساعت 14:00 به مصاف هم میروند.
پیش بازی قشقایی شیراز-شهرداری اراک/ فرار از بحرانی مشترک در شیراز!

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، تیم قشقایی شیراز در بازی قبلی خود از تیم زاگرس یاسوج یک بر صفر شکست خورد تا برد دو هفته پیش این تیم با شکستی که خورد کامش را تلخ کند.در مقابل تیم شهرداری اراک با 3 گل از تیم فولاد نوین مغلوب شد تا دو باخت سنگین متوالی داشته باشد.

بررسی نقاط ضعف و قوت دو تیم:

شاگردان اکبری با 12 گل زده و 13 گل خورده آمار بدی در خط دفاعی و خط حمله خود دارند و بعد از گذشت 10 هفته هنوز به هماهنگی کاملی نرسیده اند.این تیم با 6 باخت وضعیت خوبی ندارد و فقط توانسته 2 برد بدست آورد.

در مقابل شاگردان عبدی با 9 گل زده و 17 گل خورده آمار بسیار بدی دارند.این تیم در خط دفاعی اصلا هماهنگی میان بازیکنان این تیم وجود ندارد و در خط حمله نتوانسته آمار خوبی را بدست آورد.

آمار قشقایی در بازی های خانگی:

قشقایی ها در 5 بازی خود دو مساوی دو باخت و یک برد به دست آورده است.این تیم 5 امتیاز گرفته است و آمار خوبی در خانه ندارد و باید بتواند از امتیاز میزبانی خود بهتر استفاده کند.

آمار شهرداری در بازیهای خارج از خانه:

شهرداری ها در 5 بازی خود سه باخت و دو تساوی بدست آورده است.این تیم فقط 2 امتیاز گرفته است و آمار بسیار بدی در بازیهای خارج از خانه دارد.

تیم قشقایی با 8 امتیاز در رده 11 جدول قرار دارد و وضعیت خوبی ندارد.این تیم با توجه به نزدیکی امتیازات در پایین جدول باید برای سقوط نکردن بجنگد و امتیازات لازم را کسب کند.

در مقابل تیم شهرداری اراک با 11 امتیاز در رده 10 جدول قرار دارد.این تیم با برد در این بازی میتواند به اولین برد خارج از خانه خود برسد و خود را از تیم های پایین جدول تا حدودی جدا کند.

نویسنده: "امیرحسین سلیمی زاده"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rk6am

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیرعامل قشقایی شیراز: ایمان به راه، رمز موفقیت قشقایی است