تاریخ انتشار: 1395/09/27 00:06
کد خبر: 242490

وقتی نیمکت پرسپولیس وضعش خراب بود

وقتی نیمکت پرسپولیس وضعش خراب بود
سرمربی قرمزهای لیگ در دیدار برابر ذوب آهن بازیکنان تاثیر گذاری روی نیمکت برای تغییر نتیجه بازی در اختیار نداشت.

پرسپولیس در دیدار با ذوب آهن اولین شکست فصل را در حالی متحمل شد که دست خالی برانکو روی نیمکت در این بازی بیش از گذشته احساس شد.

سرمربی پرسپولیس در این بازی علی علیپور، احمد نوراللهی و پریموف را به زمین فرستاد که البته این بازیکنان نتوانستند کمکی به تغییر شرایط این تیم کنند. تغییراتی که با توجه به دست خالی برانکو کاملا قابل پیش بینی بود زیرا حضور بازیکنانی مانند درویش وند، محرمی و غیره مطمئنا نمی توانست در بازی سخت برابر ذوب آهن گره گشای این بازی باشد.

برانکو البته اگر در این بازی در آستانه پیروزی قرار داشت، باز هم به استثنا این سه مهره بازیکن دیگری برای حفظ نتیجه بازی در اختیار نداشت تا نیمکت ضعیف این تیم بیش از گذشته به چشم بیاید. قرمزها تا شروع فصل نقل و انتقالات زمستانی تنها دیدار با سیاه جامگان را پیش روی دارند و مطمئنا هواداران این تیم که امید زیادی به کسب قهرمانی لیگ دارند منتظرند تا سرمربی باهوش سرخها که احتمالا دو ستاره دیگر را از دست خواهد داد، در فصل نقل و انتقالات برای تقویت پرسپولیس آستین ها را بالا زده و با خرید های مناسب نیمکتی در اندازه قهرمانی لیگ برتر و حضور پر قدرت در آسیا فراهم کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rkdxy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه نقل و‌انتقالات نیم فصل برانکو روی میز باشگاه پرسپولیس/پروفسور به شدت به دنبال جذب هافبک دفاعی و مهاجم!