تاریخ انتشار: 1395/09/19 13:36
کد خبر: 244118

استقلال از نظر فنی رشد قابل توجهی داشته است

مدیر فنی استقلال گفت: اگر استقلال در مقابل تراکتورسازی با تمرکز بازی کند به طور حتم برنده این دیدار خواهد بود.
استقلال از نظر فنی رشد قابل توجهی داشته است

بهتاش فریبا مدیرفنی استقلال درباره بازی استقلال مقابل تراکتورسازی گفت: «‌این بازی حساسیت بسیار بالایی برای استقلال دارد چرا که تیم تراکتورسازی از تیم های پرمهره لیگ امسال است و از نظر آمادگی در سطح بسیار خوبی قرار دارد. البته استقلال هم شرایط خوبی دارد و فکر می‌کنم این بازی یکی از بازی های جذاب و دیدنی این هفته خواهد بود.»

وی افزود: «‌به نظرم اگر بازیکنان تمرکز خوبی داشته باشد در این بازی می توانند پیروز میدان باشند. هر دو تیم باید از حاشیه دوری کنند و تنها به یک بازی جذاب و دیدنی فکر کنند. تراکتورسازی بازیکنان کلیدی و پرمهره ای دارد و حتی بازیکنان نیمکت نشین این تیم هم قوی هستند و بازیکنان باید مقابل این تیم تمام تلاششان را انجام دهند.»

مدیر فنی تیم استقلال در مورد عملکرد فنی استقلال در این چند بازی اخیر عنوان کرد: «‌استقلال به خوبی در سه بازی گذشته کار تاکتیکی انجام داده است و از نظر فنی عملکرد قابل قبولی داشته است. در بازی با صبا نیمه اول عادی گذشت اما در نیمه دوم بخش قابل توجهی از تاکتیک‌هایی که‌ بازیکنان تمرین کردند در زمین بازی پیاده شد که همین موضوع نشان می‌دهد تیم استقلال از نظر فنی رشد قابل توجهی داشته است. تمام تلاش ما این است که تیم علاوه بر سه امتیازی که کسب می‌کند بازی‌های خوبی هم ارائه دهد که به نظرم در نیم فصل دوم این امر محقق خواهد شد.»

فریبا در مورد حضور قلعه نویی در بازی مقابل استقلال و حاشیه هایی که ممکن است ایجاد شود، گفت: «‌من در مورد مسائل حاشیه‌ای صحبت نمی‌کنم. تیم ما برای کسب امتیاز به میدان می‌رود و به طور حتم بازیکنان تراکتورسازی هم با جدیت بازی می‌کنند.به نظرم نباید به این مسائل توجه کنیم. در حال حاضر هر دو تیم در بالای جدول قرار دارند و همین امر هم باعث می شود رقابت بین آنها تنگاتنگ باشد.»

پیشکسوت استقلال همچنین به خط دفاعی استقلال اشاره کرد و گفت: «‌خط دفاعی استقلال به یکباره ترمیم شد و این اتفاق خوبی برای تیم ما بوده است. البته فکر می کنم که خط دفاعی استقلال در بازی مقابل تراکتورسازی کار سختی داشته باشد چرا که ادینیو و فرزاد حاتمی هم جزو بهترین مهاجمان لیگ هستند. به هر حالا استقلال امروز به میدان می رود و به طور حتم اگر بازیکنان تمرکز بالایی داشته باشند و هواداران هم مانند همیشه از ما حمایت کنند برنده این دیدار خواهیم بود.»

فریبا در پایان در مورد لیست ورود و خروج بازیکنان استقلال در نیم فصل دوم عنوان کرد: «هنوز با کادرفنی راجع به این موضوع حرف نزدیم. سه بازی پیش روی ماست و بعد از آن تعطیلی طولانی مدتی داریم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rkvlm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نکته کلیدی درباره تقابل منصوریان و قلعه‌نویی