تاریخ انتشار: 1395/10/13 11:46
کد خبر: 238690

هشدار درخشان به پرسپولیسی‌ها

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس پیش‌بینی کرد، اگر این تیم در نیم‌فصل لیگ برتر تقویت نشود، با مشکلاتی روبه‌رو خواهد شد.
هشدار درخشان به پرسپولیسی‌ها

حمید درخشان در خصوص وضعیت پرسپولس در فصل نقل‌وانتقالات و از دست دادن چند بازیکن گفت: وضعیت پرسپولیس جای نگرانی دارد، چون این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین نیم‌فصل دوم لیگ برتر باید تقویت شود. اگر پرسپولیس تقویت نشود قطعاً این تیم در نیم‌فصل دوم گرفتار و اذیت خواهد شد.

وی ادامه داد: با شروع بازی‌های آسیایی و به دلیل فشردگی بازی‌ها، احتمال مصدومیت و محرومیت‌ بازیکنان وجود دارد و مسافرت‌ها هم بازیکنان را خسته می‌کند. با این شرایط پرسپولیس نیاز به تقویت دارد و باید چند بازیکن جدید اضافه شوند.

درخشان در قسمت دیگری از این گفت‌وگو در مورد شرایط تراکتورسازی که عقیده دارد اصلی‌ترین رقیب پرسپولیس است، تصریح کرد:‌ تراکتورسازی از لحاظ بازیکن بهتر از پرسپولیس است. تراکتوری‌ها پرمهره‌ترین تیم ایران هستند. طبیعتاً آنها رقیبی جدی برای پرسپولیس محسوب می‌شوند و همراه با چند تیم دیگر، پرسپولیس را تهدید می‌کنند.

سرمربی پیشین پرسپولیس در خصوص عملکرد طاهری در مدیریت این باشگاه اظهار داشت: تا اینجا او عملکرد خوبی داشته و اسپانسرها هم به پرسپولیس کمک کردند تا مشکلی ایجاد نشود. فقط امیدوارم باشگاه به تعهدات خودش هم در مورد مربیان یا بازیکنان گذشته عمل کند.

درخشان در پاسخ به این پرسش که «آیا موفق شدید طلب‌تان را از پرسپولیس بگیرید؟»، خاطر نشان کرد:‌ خیر، من هنوز طلبم را نگرفتم و اگر هم سکوت می‌کنم به خاطر احترام گذاشتن به پرسپولیس است. امیدوارم به این موضوع هم رسیدگی شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rkzpw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام ترکیب استقلال مقابل سپاهان