تاریخ انتشار: 1396/03/16 13:10
کد خبر: 205766

راز حمایت منصوریان از افتخاری چیست؟/ پای منافع مالی در میان است!

انتشار بیانیه عجیب و غریب از سوی علیرضا منصوریان و دفاع تمام قد وی از سید رضا افتخاری و حمله به هواداران ناراضی این پرسش را برای هواداران باشگاه به وجود آورد که چرا و به چه علت علیرضا منصوریان به این شکل در برابر هواداران ایستاد تا از مدیریت باشگاه دفاع کند.
راز حمایت منصوریان از افتخاری چیست؟/ پای منافع مالی در میان است!

به گزارش فرتاک ورزشی، منابع خبری مدعی اند علیرضا منصوریان به دلیل مسائل پشت پرده قادر به نقد عملکرد مجموعه مدیریتی باشگاه به ویژه رضا افتخاری نیست چون او امتیازات ویژه ای از مدیریت باشگاه گرفته است که سایرین از این امتیازات بهره مند نشدند.

با وجود آنکه برخی بازیکنان استقلال از دو سال گذشته تا کنون هنوز مبالغ زیادی را از استقلال طلبکار هستند و تنها 40 تا 50 درصد حقوق امسال خودشان را هم گرفته اند،گفته می شود منصوریان دستمزد دو سال آینده خود را پیشتر از موعد از طریق اسپانسر باشگاه دریافت کرده است . 

علیرضا منصوریان از طریق حامی مالی باشگاه استقلال دستمزد سه ساله اش را زودتر نقد کرده است تا باشگاه به جای منصوریان اقساط این وام را پرداخت کند. اتفاقی که برای نخستین بار در تاریخ فوتبال ایران رقم می خورد.

اگر افتخاری برود قطعا منصوریان هم رفتنی می شود این یعنی  که در صورت رفتن افتخاری از استقلال مدیر بعدی قطعا زیر بار پرداخت اقساط  وام منصوریان نمی رود از این رو منصوریان خودش باید این اقساط را پرداخت کند به همین دلیل او این روزها با انتشار بیانیه مخالف سرسخت جدایی افتخاری از مجموعه مدیریتی استقلال است. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rm9om

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بی توجهی حقوقی و حکم فیفا علیه استقلال