تاریخ انتشار: 1396/04/29 13:39
کد خبر: 194666

برانکو: افتخار می‌کنیم که یک پای سوپرجام هستیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: افتخار می‌کنیم که یک پای سوپرجام هستیم، چون بهترین قهرمانی در کشور یعنی قهرمانی لیگ برتر را کسب کرده‌ایم.
برانکو: افتخار می‌کنیم که یک پای سوپرجام هستیم

به گزارش فرتاک ورزشی،برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی سوپرجام بین تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران، اظهار داشت: متاسفانه نشست امروز با فوت پدر سعید فتاحی مصادف شد و من به او تسلیت می‌گویم.

وی ادامه داد: هم شما و هم ما بی‌صبرانه منتظر شروع لیگ هستیم. برای ما لیگ از فردا آغاز می‌شود. در همه کشورهای دنیا سوپرجام برگزار می‌شود و بهترین مقدمه برای شروع لیگ است. افتخار می‌کنیم که یک پای سوپرجام هستیم، چون بهترین قهرمانی در کشور یعنی قهرمانی لیگ برتر را کسب کرده‌ایم.

برانکو درباره تیم نفت تهران گفت:  فردا با تیمی بازی خواهیم کرد که در 4،5 سال اخیر همیشه در رده‌های بالای جدول بوده و امسال با مربی جدید به لیگ برتر آمده است. مربی این تیم یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است که روی نیمکت این تیم نشسته است. به عنوان مربی خوشحالم که کریمی به عنوان اسطوره تجربه‌اش را در خدمت فوتبال ایران قرار می‌دهد. کریمی سخت‌ترین کار را در فوتبال برعهده گرفته و آن هم مربی و رهبر یک تیم بودن است. او دانش و تجربیاتش را به بازیکنان ایرانی انتقال خواهد داد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rmaxb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس نمی‌تواند گادوین منشا را جذب کند