تاریخ انتشار: 1396/04/05 00:41
قائدی مواظب باشد
کد خبر: 200842

استقلال؛ حاشیه های جذاب و اما خطرناک!

استقلال؛ حاشیه های جذاب و اما خطرناک!

استقلال و پرسپولیس با تمام جذابیت هایی که دارند می توانند روی بد خود را هم نشان دهند و اگر بازیکنان خصوصا جوانان نتوانند بر کنترل احساسات خود غلبه نمایند چه بسا که دچار یک خود بزرگ بینی شده و قبل از بروز استعدادها، از فوتبال نیز محو شومند و به بیراهه بروند.

در لیگ هفدهم صرف نظر از بازیکنان خوبی که در سنین مختلف به جمع آبی پوشان اضافه شده و یک تیم قدرتمند را تشکیل داده اند، باید به حضور مهدی قائدی جوان بوشهری این تیم اشاره نمود که با حضورش  در استقلال یک سبه ره صد ساله را طی کرده است.

قائدی هنوز جوان است و هزاران امید و آرزو در سر دارد و بدون شک اگر در مسیر درست قرار بگیرد و ازپتانسیل های خود به صورت منطقی استفاده کند، می تواند سالیان سال در سطح اول فوتبال این کشور حضور داشته باشد و ایران را دارای یک استعداد ناب فوتبالی نماید.

اما این تنها یک روی سکه می باشد و روی بد دیگر آن این است که مهدی باید بداند در تیمی حضور پیدا کرده است که هر گفتار، رفتار و واکنشی که از او سر بزند می تواند موجی از هواداران را خوشحال و یا ناراحت کند و این یعنی این که زیر ذره بین قرار داشتن و نمی تواند همان گونه تا قبل از این بود باشد و باید مسیر خود را از همین جا مشخص نماید.

قادی باید در این مقطع زمانی تصمیم بگیرد که برای ماندن در سطح اول فوتبال آمده است یا این که می خواهد یک فصلی را در غرق این همه توجه بخوابد و خیلی زود هم از گردونه خارج شود. این مسیر تنها توسط خود این بازیکن انتخاب می شود اگرچه باید بزرگترهای تیم اهمیت حضورش در استقلال را به او گوشزد نمایند تا خدای ناکرده به بیراهه نرود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rmdrw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هنر منصوریان کنترل ستاره های غیرقابل مهار/ استقلال و این همه خوشی محاله

استقلال مثل سال قبل با یک تفاوت اصلی
منصوریان بدون اجبار جوانگرایی میکند!