تاریخ انتشار: 1396/04/16 17:40
بازگشت بی دلیل هافبک ازبکستانی به استقلال
کد خبر: 197918

قصه ادامه دار حضور و یا عدم حضور هافبک استقلال

در حالی فهرست تیم استقلال تکمیل شده است که ظاهرا نقل و انتقالات این تیم هنوز به پایان نرسیده است. یکی از حواشی نقل و انتقالاتی استقلال موضوع سرور جپاروف است.
قصه ادامه دار حضور و یا عدم حضور هافبک استقلال

 جپاروف با انتشار پست اینستاگرامی از هواداران استقلال خداحافظی کرد اما چیزی که از شواهد پیداست کار این بازیکن هنوز با استقلال به اتمام نرسیده است. هافبک ازبکستانی با استقلال قرارداد دارد و بدون اجازه این باشگاه نمی تواند با تیم دیگری قرارداد امضا کند. طبق گفته پندار توفیقی مسئول نقل و انتقالات استقلال، جپاروف طی 1-2 روز آینده برای مذاکره به تهران می آید اما چیزی که کمی عجیب به نظر می رسد این این است که توفیقی عنوان کرده است که منصوریان به جپاروف احتیاج دارد. این در حالی است که آبی ها در پست جپاروف مجتبی جباری و داریوش شجاعیان را جذب کرده اند. از سوی دیگر فهرست استقلال تکمیل است و بازگشت جپاروف منوط به خروج بازیکن از فهرست استقلالی هاست.

چیزی که مشخص است بازگشت جپارف وضعیت فهرست استقلال را پیچیده تر از قبل می کند و تصمیم گیری برای کادرفنی آبی ها را سخت تر از قبل می کند. لازم به ذکر است سپاهان به شدت خواهان جپاروف است و منتظر است تا وضعیت این بازیکن مشخص شود تا برای جذب این بازیکن اقدام کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rmqmm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وضعیت بازگشت ستاره جنجالی به استقلال!!