تاریخ انتشار: 1395/11/04 00:36
سرمربی بادران نوین مطرح کرد؛
کد خبر: 234142

وحید مظاهری: بادران نوین در لیگ دو می ماند/ خوشحالم که توقعات از تیم من بالا رفت

تیم فوتبال بادران نوین تهران در عین شایستگی، در بازی امروز مقابل شهیدکریمی جویبار به تساوی 1-1 دست یافت.
وحید مظاهری: بادران نوین در لیگ دو می ماند/ خوشحالم که توقعات از تیم من بالا رفت

به گزارش فرتاک ورزشی، وحید مظاهری سرمربی تیم فوتبال بادران نوین تهران پس از تساوی مقابل شهیدکریمی جویبار گفت: دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و اگر کمی صبورانه تر بازی را دنبال می کردیم، می توانسیتم از بازی با 3 امتیاز خارج شویم.

وی درخصوص تغییر و تحولات بادران نوین از زمان حضورش در این تیم گفت: تیم بادران نوین را زمانی در اختیار گرفتم که در انتهای جدول بود و حال توانستم آن را به میانه های جدول برسانم و با پیروزی در بازی بعدی، حتی می توانیم از منطقه خطر کاملا فرار کنیم.

وی افزود: در پنج بازی اخیر که با تیم های اول، دوم و سوم گروه بازی داشتیم، توانستیم نه امتیاز کسب کنیم که همین مساله سبب شد تا انتظار از تیم ما بالا برود و بابت این مسئله بسیار خوشحال هستم زیرا من برای کارهای بزرگ به بادران آمده ام و شکی ندارم که با بازیکنان جوان و باانگیزه ای که در اختیار دارم، می توانم شگفی ساز شوم.

مظاهری در پایان درخصوص بادران گفت: باتوجه به اطمینانی که به بازیکنانم دارم، مطمئن باشید در لیگ دو می مانیم و فصل را در نیمه بالایی جدول به پایان خواهیم رساند. تیم ما در نیم فصل اول آنقدر از امتیاز از دست داد که حالا داریم چوب کم کاری اول فصل را می خوریم و اگر جدول را از زمان ورود من به تیم بررسی کنیم، حالا تیم ما صدرنشین گروه بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rr6j6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وحید مظاهری سرمربی بادران نوین شد