تاریخ انتشار: 1396/02/09 11:15
کد خبر: 214166

تیم قهرمان پرسپولیس از هم می پاشد؟

تیم قهرمان پرسپولیس از هم می پاشد؟

بحران مالی سرخ پوشان پایتخت در آستانه پایان لیگ این  تیم را در شرایط سختی قرار داده و چه بسا منجر به جدایی چند بازیکن بزرگ این تیم شود.

پرسپولیس در فصل جاری عملکرد درخشانی از خود نشان داد و سه هفته مانده به پایان لیگ توانست عنوان قهرمانی خود را نهایی کند.

سرخ پوشان پایتخت در آستانه رقم زدن مقتدرانه ترین قهرمانی در تاریخ رقابت های لیگ برتر هستند و با پیروزی برابر ذوب آهن می توانند رکورد بالاترین کسب امتیاز را در تاریخ لیگ برتر به نام خود به ثبت رسانند.

در این چند روز اخیر اتفاقاتی در باشگاه پرسپولیس در حال رخ دادن است که هواداران این تیم را به شدت نگران کرده است و چه بسا در نهایت باعث جدایی بازیکنان زیادی شود و به کلی سرخ پوشان را دستخوش تغییر دهد.

بازیکنان پرسپولیس در حالیکه 70 درصد قرارداد خود را دریافت کرده اند سه روز است که تمرین نکرده اند و به اصطلاح دست به اعتصاب زده اند تا بار دیگر ثابت شود که در فوتبال به اصطلاح حرفه ای ایران پول حرف اول را می زند و ممکن است که هر بازیکنی را وسوسه کند.

علی اکبر طاهری مدیر عامل باشگاه پرسپولیس که توانست زمینه را برای قهرمانی این تیم مهیا کند نتوانست ناراحتی خود را از اقدام بازیکنان تیمش پنهان کند و به صورت آشکار و نهان به انتقاد از آنها پرداخت این درحالی است که برانکو هم خود را کنار کشیده و نمی خواهد دخالتی در این زمینه از خود نشان دهد.

پرسپولیس باید امروز در آزادی به مصاف ذوب آهن برود این درحالی است که سرخ پوشان بعد از بازگشت از عمان تنها یک جلسه تمرین کرده اند و سه روز است که به خاطر پرداخت نشدن مطالبات تمرین تعطیل شده است.

تیم بزرگ پایتخت مانند دیگر تیم های لیگ برتری با بحران مالی روبرو شده است و چه بسا نتواند معوقه های بازیکنان خود را پرداخت کند این درحالی است که این باشگاه برای تمدید کردن قرارداد ستاره های بزرگ خود به پول نیاز دارد و تا الان خبری از پول نیست.

طاهری مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که اهل وعده وعید نیست و نمی خواهد با دادن چک بازیکنان را به صورت موقت راضی نگه دارد. اگر این بحران مالی سرخ پوشان ادامه داشته باشد چه بسا بازیکنان کلیدی این تیم در پایان فصل جدا شوند و پرسپولیسی که هواداران این تیم امید زیادی به درخشش آنها در فصل بعد دارند از هم بپاشد و فصل قبل خبری از تیم مدعی برانکو نباشد.

چند بازیکن پرسپولیس به دنبال درخشش در فصل جاری با پیشنهادهای خوب داخلی و خارجی مواجه خواهند شد و احتمال جدایی و لژیونر شدن آنها زیاد است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rvjlm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمله به رده‌های بالای جدول؛ فرار از دره سقوط! هنوز می‌شود جنگید!