تاریخ انتشار: 1396/01/17 15:06
اختصاصی| کار بزرگ سیروس در تهران؛
کد خبر: 218942

راه آهن مانع بلند پروازی یحیی در لیگ یک/ امتیازی حیاتی برای شاگردان دین محمدی

دیدار تیم های راه آهن تهران و اکسین البرز دیروز با نتیجه بدون گل به پایان رسید تا شاگردان دین محمدی به یک امتیاز با ارزش دست یابند.
راه آهن مانع بلند پروازی یحیی در لیگ یک/ امتیازی حیاتی برای شاگردان دین محمدی

به گزارش فرتاک ورزشی، هفته سی ام لیگ دسته اول فوتبال کشور دیروز در حالی در شهرهای مختلف کشور برگزار گردید که تیم های مدعی صعود به لیگ برتر هم چنان در بیم و امید برای ادامه راه بازی ها را دنبال می کنند و تیم های انتهایی و در مرز خطر، با استرس بدنبال جمع آوری حداقل امتیازها می باشند تا بتوانند در حاشیه امن قرار گفته و در لیگ یک ماندگار شوند.

در این بین دیدار تیم های اکسین البرز با هزینه  چندمیلیاردی و داشتن مربی صاحب نامی هم چون یحیی گل محمدی به مصاف راه آهن آمده بود تا با پیروزی در برابر شاگردان دین محمدی، هم چنان امیدوار به لغزش صدرنشینان باشد تا آرزوهای خود را برای صعود به لیگ برتر محقق سازد.

اکسین تا قبل از این بازی از 29 بازی برگزار شده 41 امتیاز اندوخته بود و تا حدود زیادی امیدهای خود را برای صعود از دست داده بود و آن سوی میدان نیز راه آهن با 32 امتیاز از همین تعداد بازی بشدت دنبال حداقل امتیاز بود تا بتواند هم چنان در هفته هایی پایانی فاصله امتیازات خود را با تیم های انتهایی حفظ نموده و فصل پر از اضطراب را پشت سر بگذارد.

در این بازی راه آهنی ها باز هم مثل بازی های گذشته با کم ترین امکانات در برابر تیم متمول اکسین قرار گرفتند و توانستند با متوقف نمودن شاگردان یحیی گل محمدی، یک امتیاز با ارزش را کسب نمایند و اکسین را به طوری کلی برای حضور در جمع مدعیان نا امید نمایند.

بدون شک باید تیم های هم چون، راه آهن، خیبرخرم آباد و ... که با کم ترین امکانات هنوز لیگ را ترک نکرده و با تعصب و غیرت در بین مجموعه باشگاه، مسابقات را دنبال می نمایند را تحسین نمود و این نگاه می تواند در کارنامه مدیریتی، کادر فنی و کلیه بازیکنان که در روزهای سخت، علی رغم تمامی مشکلات ماندند تا به اثبات برسانند که همه چیز مادیات نمی باشد را باید ارج نهاد و به آنها احترام نمود و این زحمات اگر در نهایت به ابقاء در لیگ منتهی شود یعنی کاری کرده اند کارستان! 

در حال حاضر در پایان هفته سی ام لیگ دسته اول فوتبال کشور، اکسین البرزدارای 42 امتیاز و در مکان دهم جدول قرار دارد و راه اهن تهران نیز با 33 امتیاز در رده دوازدهم ایستاده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rvnbm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرونده صعود اکسین به لیگ برتر بسته شد
اختصاصی| سرشناس ترین چهره ناکام لیگ یک؛

مربیانی که از صعود باز ماندند+عکس
اختصاصی| پرونده اکسین و خونه به خونه بسته شد؛

راه آهن هر روز بدتر از دیروز!
اختصاصی| عقب گرد به سبک دین محمدی؛

اکسین البرز و فرصتی که از دست رفت
اختصاصی| یحیی می‌تواند تیمش را به لیگ برگرداند؟؛