تاریخ انتشار: 1395/08/23 14:09
کد خبر: 249390

قاضی: کی‌روش مرا هم می‌بیند

محمد قاضی مهاجم نفت تهران درباره وضعیت مصدومیتش می‌گوید: «در بازی با سیاه‌جامگان دچار یک مصدومیت به خاطر کشیدگی شدم که خدا را شکر طی این دو هفته با انجام تمرینات فیزیوتراپی برطرف شده است.
قاضی: کی‌روش مرا هم می‌بیند

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، طبق اعلام کادرپزشکی تیم از امروز به تمرینات اضافه می‌شوم و کار با دیگر بازیکنان نفت تهران را دنبال خواهم کرد.»
 او بازی با تیم شهرداری فومن در جام حذفی را بسیار مهم می‌داند: «یک بازی مهم را مقابل نساجی قائمشهر بردیم که در بازی با ما از امتیاز هواداران پرشورش بهره می‌برد. متاسفانه در آن بازی من به خاطر مصدومیت حضور نداشتم. یک بازی مهم مقابل شهرداری فومن داریم که پیروزی در آن می‌تواند ما را به جمع تیم‌های مرحله نهایی اضافه کند. هرچند که در جام حذفی چیزی قابل پیش‌بینی نیست اما سعی می‌کنیم دست پر از زمین خارج شویم.»
 او امیدوار به حل مشکلات تیمش است: «هنوز که اتفاق خاصی نیفتاده و در جلسه‌ای که مدیران باشگاه با علی دایی داشته‌اند قول داده شد که به زودی شرایط درست شود. امیدوارم هرچه زودتر این مسائل حل شود چون واقعا این موضوع روی تمرکز بازیکنان تاثیر زیادی دارد. تمرکز نداشتن باعث می‌شود که خدای ناکرده یک اتفاق و یا یک مصدومیت بد برای بازیکنان به وجود بیاید و آن موقع کار برای نفت تهران که شرایط خوبی در لیگ و جام حذفی دارد، سخت شود.»قاضی همچنان به تیم ملی هم فکر می‌کند: «تمام تلاش من این است که برای نفت تهران مفید باشم. در مورد کی‌روش هم باید بگویم با شناختی که از او دارم شک ندارم او عملکرد من را تحت نظر دارد و به خوبی رصد می‌کند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ry7xz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدال ربیعی و سیانکی/بازی فینال گروه دوم