تاریخ انتشار: 1396/09/14 11:41
کد خبر: 170793

واکنش کاپیتان رئال مادرید به درگیری با رونالدو

کاپیتان رئال مادرید درباره اختلافات با کریستیانو رونالدو اظهاراتی را مطرح کرد.
 واکنش  کاپیتان رئال مادرید به درگیری با رونالدو

و به نقل از مارکا، کریستیانو رونالدو و سرخیو راموس ممکن است در همه موارد با یکدیگر موافق نباشند اما آنها رابطه صمیمانه‌شان را حفظ کرده‌اند و برای یک تیم بازی می‌کنند. راموس هرچند درباره از دست دادن خامس رودریگز، په په و موراتا در تابستان برخلاف رونالدو اعتراض کرده است اما اصرار دارد این مسائل رابطه صمیمانه‌شان را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد.

راموس در رابطه با اختلاف با رونالدو در مصاحبه با شبکه TVE گفت: هیچ اتفاقی بین من و رونالدو نیفتاده و دوستی بین ما همواره وجود دارد. ما شخصیت و نظراتی متفاوتی داریم اما در بیشتر هدف‌ها در یک سو هستیم.

کاپیتان رئال مادرید همچنین درباره شروع ناامید کننده کهکشانی‌ها در لالیگا گفت: ما باید آرامش را حفظ کنیم، اعتماد به نفس داشته باشیم و هدفمان را هدف قرار دهیم. ممکن است بهترین شروع فصل به نظر نرسد، اما ما هنوز هم اینجا هستیم و ما برای هر عنوان خواهیم جنگید. من به هواداران این را می‌گویم که تا پایان و مرگ این را نشان خواهیم داد.

وی ادامه داد: ما امیدواریم که از جام باشگاه‌های جهان را با قهرمانی به پایان برسانیم، زیرا این گروه از لحاظ انگیزه خوب است.

راموس که در دیدار برابر اتلتیک بیلبائو با خطای شدید مدافع حریف دچار شکستگی شد و داور مسابقه حتی یک کارت زرد برای این صحنه در نظر نگرفت درباره تکنولوژی خط دروازه به لالیگا اظهار داشت: من به نفع تکنولوژی در فوتبال معتقدم، اما تا زمانی که جوهر فوتبال از دست نرفته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x6g6p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توقف خانگی رئال بی رونالدو و راموس برابر والنسیا