تاریخ انتشار: 1396/02/27 18:08
کد خبر: 210193

مشورت طارمی با کی روش برای رفتن از پرسپولیس؟!

تجربه تلخ حضور چند روزه در ریزاسپور ترکیه و دست از پا درازتر برگشتن به پرسپولیس باعث شده مهدی طارمی این بار در مواجهه با پیشنهادهای خارجی، دست به عصا و حتی محافظه‌کارانه رفتار کند.
مشورت طارمی با کی روش برای رفتن از پرسپولیس؟!

اگر سال قبل، داستان ریزاسپور پیش نمیآمد، شک نکنید همین حالا طارمی از میان سه پیشنهاد جدی رسیده از چین، قطر و اسکاتلند، دست به انتخاب زده و تصمیم خود را هم علنی کرده بود تا بعد از دو بازی رفت و برگشت مقابل لخویا، با پرسپولیس خداحافظی کند و برود اما داشتن قرارداد با پرسپولیس و پرهیز از تکرار تجربه تلخ ریزاسپور، احتیاط را چاشنی رفتار طارمی کرده و او میخواهد سر فرصت بهترین تصمیم را بگیرد.

اگرچه طارمی توجه‌ای به پیشنهاد چینیها ندارد و سطح فوتبال چین را پایین‌تر از آن میداند که بخواهد از پرسپولیس برود و درباره پیشنهاد 4 میلیارد تومانی لخویا هم فقط لبخند زده و گفته دنبال پول نیستم اما پیشنهاد گلاسکو رنجرز را نمیتوان نادیده گرفت، حتی اگر شرایط مالیاش چندان جالب نباشد. طارمی پیش از این پیشنهاد روس‌ها را رد کرده بود اما اسکاتلند وسوسه‌انگیز است. میگویند طارمی مذاکره با گلاسکو رنجرز را تمام و کمال به باشگاه سپرده و گفته هرچه دو باشگاه به توافق برسند، مورد قبول اوست اما مشورت‌ با برخی افراد قابل اعتماد باعث تردید او در اتخاذ تصمیم نهایی شده است. اصلاً شاید همین تردید باعث شده صفر تا صد کار را به باشگاه بسپارد.

گویا از یک طرف، برخی مشاوران طارمی به او گفته‌اند گلاسکو رنجرز گزینه ایده‌آلی برای پیشرفت است و هر طور شده باشگاه را مجاب کن با این انتقال موافقت کند، حتی به این قیمت که سهم کمتری از مبلغ قرارداد به دست بیاوری و پول بیشتری به پرسپولیس بدهی و از طرف دیگر، برخی مشاوران به او توصیه کرده‌اند عجله نکند و گفته‌اند وقتی با دو گل ملی مقابل قطر و چین و درخشش در لیگ قهرمانان آسیا مورد توجه چینیها، روس‌ها و اسکاتلندیها قرار میگیری، مطمئن باش در صورت درخشش در جام جهانی، باشگاه‌های معتبرتری از کشورهای صاحب فوتبال سراغ تو میآیند و بهتر است یک فصل دیگر در پرسپولیس بمانی!

همین مشورت‌های متفاوت، انتخاب را برای طارمی سخت کرده است. او واقعاً نمیداند اگر بماند بهتر است یا برود؟ اگر بماند و بعد از جام جهانی پیشنهاد بهتری نرسد چه؟ اگر برود و گلاسکو مثل ریزاسپور شود چه؟!

راست و دروغش گردن راوی که میگفت طارمی میخواهد با کیروش مشورت کند و نظر سرمربی تیم ملی را هم بپرسد. شاید نظر کیروش تصمیم‌گیری را در مورد رفتن یا ماندن برای او ساده‌تر کند. طارمی به باشگاه پیغام داده دنبال پول نیستم و به چین و قطر نمیروم اما اگر دوست دارید، پیشنهاد گلاسکو را بررسی کنید. این بررسی چه نتیجه‌ای خواهد داشت؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x8kdq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تا جایی که بتوانم به طارمی پاس گل می‌دهم