تاریخ انتشار: 1396/04/14 21:41
کد خبر: 198269

گل محمدی: قرعه‌کشی به شانس برمی‌گردد

سرمربی تراکتورسازی گفت: بحث آمدن و رفتن عالیشاه مطرح نبود اما به او گفتم تکلیفش را مشخص کند.
گل محمدی: قرعه‌کشی به شانس برمی‌گردد

یحیی گل‌محمدی پس از تمرین تیم فوتبال تراکتورسازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما اردوی 10 روزه داریم و 3 بازی تدارکاتی هم خواهیم داشت تا به شرایط مسابقه برگردیم. 17، 20 و 23 تیرماه سه بازی تدارکاتی خواهیم داشت.

وی افزود: ما با نفت مسجدسلیمان،‌ تیم ملی امید و سپاهان بازی دوستانه برگزار میژ‌کنیم. امروز اولین روز اردوی ما بود. فشار کار بسیار بالا است،‌ اما بازیکنان با انگیزه کار می‌کنند.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه چه راهکاری برای حل مشکل عدم جذب بازیکن دارد، خاطرنشان کرد: 70 -80 درصد بازیکنان را از فصل قبل حفظ کردیم. حفظ این بازیکنان بسیار سخت بود؛ چراکه آنها طلب داشتند و راضی به ادامه کار نبودند. جا دارد از همه آنها تشکر کنم که در تیم ماندند، مهم‌ترین انگیزه آنها هم عشق و علاقه به تیم بود. 11-10 نفر بیشتر نبودیم و مابقی بازیکنان را از جوانان و امید گرفتیم که آنها باید لیاقتشان را نشان دهند. وضعیت خاصی داریم اما با انگیزه فراوان کار می‌کنم. تنها دلگرمی ما حمایت هواداران است.

گل‌محمدی در مورد اینکه آیا هواداران تراکتورسازی شرایط این تیم را درک می‌کنند، اظهار داشت: چیزی که از سوابق باشگاه پیداست این است که هواداران در بدترین شرایط هم تیم محبوب خود را تنها نمی‌گذارند. آنها عاشق هستند و مهم‌ترین مسئله برایشان اعتلای نام تراکتورسازی است.

وی در رابطه با انتقادی که به مسئولان استانی تراکتورسازی برای عدم حمایت از تیم داشت، گفت: آن مشکل حل شد و با همکاری هیأت مدیره و مسئولان و صحبت‌هایی که انجام شد مشکل زمین را حل کردند و دیگر مشکلی از این بابت نداریم.

سرمربی تراکتورسازی در مورد موضوع جواد منافی عنوان کرد: هنوز در مورد او تصمیم قطعی نگرفته‌ایم و این مسئله طی روزهای آینده مشخص می‌شود.

گل‌محمدی در رابطه با اینکه آیا وضعیت عالیشاه مشخص شده است، افزود: بعد از تمرین با عالیشاه صحبت کردم و به او گفتم تکلیف خود را مشخص کند. بحث آمدن و رفتن این بازیکن مطرح نبود. قرار شد جلسه‌ای با مسئولان باشگاه برگزار کند تا وضعیتش برای آینده مشخص شود. نمی‌توانم در این مورد نظری بدهم، امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به سود تراکتورسازی باشد.

وی در رابطه با اینکه آیا می‌تواند جایگاهی برای تیمش متصور شود، گفت: این تیم جای پیشرفت دارد. دو، سه بازی تدارکاتی انجام می‌دهیم تا شرایط جوانان را ارزیابی کنیم. نمی‌دانم در نیم‌فصل چه جایگاهی داریم اما ما تمام تلاشمان را می‌کنیم.

سرمربی تراکتورسازی در پایان در مورد اینکه خیلی از مربیان به زمان قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر انتقاد کردند، گفت: قرعه‌کشی به شانس برمی‌گردد، اما زمان آن فکر نمی‌کنم دیر باشد. اتفاقاً این مسئله شاید به سود ما باشد؛ چراکه می‌توانیم بازی تدارکاتی داشته باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xagll

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پایان سفر یک روزه گل‌محمدی به تبریز/ سرمربی تراکتورسازی به تهران بازگشت