تاریخ انتشار: 1402/01/15 23:08
فجرسپاسی شیراز – استقلال ملاثانی؛
کد خبر: 8293

کاکوهای شیرازی تنها به پیروزی می اندیشند/ استقلال ملاثانی بی انگیزه

تیم های فجرسپاسی شیراز و استقلال ملاثانی در هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا چهارشنبه شانزدهم فروردین راس ساعت 19/15 دقیقه برگزار می شود.
کاکوهای شیرازی تنها به پیروزی می اندیشند/ استقلال ملاثانی بی انگیزه

دیدار تیم های فجرسپاسی شیراز و استقلال ملاثانی در هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا چهارشنبه شانزدهم فروردین راس ساعت19/15 دقیقه برگزار می شود.

شاگردان مهدی رجب زاده در حالی با کسب 42 امتیاز در جایگاه سوم جدول قراردارند که نسبت به دیگر تیم های مدعی یک بازی کم تر انجام داده اند و این می تواند انگیزهای آنها را برای ادامه مسابقات و در نهایت صعود به لیگ برتر بیشتر نماید.

فجرسپاسی ها خوب میدانند که فرصت هیچ گونه اشتباهی نداشته و در این چند هفته پایانی باید امتیازها را برای خود جمع آوری کنند و گرنه ممکن است در پایان لیگ حکایت آنها برای صعود غم انگیز باشد.

اما در آن سوی میدان، آبی پوشان ملاثانی قرار دارند که تا قبل از این بازی با کسب 29 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارند، جایگاهی که نه آنها را نگران صعود کرده است و نه امیدی برای صعود دارند و به همین خاطر باید گفت که آنها بدون انگیزه بوده و تنها برای سلامت لیگ در میدان حضور خواهند داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xapb3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فجرسپاسی شیراز-استقلال خوزستان؛ جدال سربازان با کهکشانی ها

جدال جذاب مدعیان صعود
پارس جنوبی جم-فجرسپاسی شیراز؛