تاریخ انتشار: 1396/03/26 16:19
کد خبر: 203193

لیندلوف: آمادگی تحمل فشار لیگ برتر را دارم

لیندلوف در مورد پیوستنش به منچستریونایتد صحبت کرده است.
لیندلوف: آمادگی تحمل فشار لیگ برتر را دارم

به گزارش فرتاک ورزشی ،لیندلوف مدافع ۲۲ ساله سوئدی که چند روز قبل انتقالش را به منچستریونایتد نهایی کرد در مصاحبه اخیرش درباره شرایطش در یونایتد و انتقال به الدترافورد صحبت کرده است:

واقعاً خوشحالم که این فرصت نصیبم شده است، از شرایط راضی هستم، همه چیز خیلی سریع محقق شد، حضور در لیگ برتر و پیوستن به یکی از بزرگترین باشگاه های دنیا، اتفاق بسیار بزرگ و مهمی برایم است، رویایی که محقق شده است. صحبت ها و مسائل زیادی مطرح شد ولی حالا خوشحالم که امروز به عنوان بازیکن منچستریونایتد اینجا هستم. من اینجا هستم تا عملکردی خوب را به معرض نمایش بگذارم، می خواهم فوتبالی خوب را برای تیمم ارائه کنم و به دیگر مسائل فکر نمی کنم.

پیش از پیوستن به یونایتد، با مورینیو صحبت کردم، او درباره باشگاه و مسائل پیرامون آن صحبت کرد و نظرش را درباره من گفت. مورینیو گفت که من را در یونایتد می خواهد.

هرجایی فشار وجود دارد، در پرتغال هم وجود داشت در یونایتد این فشار بیشتر حس می شود، اما در عین حال مسئله انگیزاننده ای است، هر جا که باشید باید سعی کنید خود را با محیط جدید وفق دهید. مهم نیست کجا، بلکه باید به شرایط جدید خو پیدا کنید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xavyp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگاهی به عملکرد بازیکنان منچستر یونایتد در سال 2017