تاریخ انتشار: 1396/05/15 13:30
لطیفی به دنبال حداقل امتیاز؛
کد خبر: 190793

پیش بازی گل گهر-اکسین البرز؛ اولین محک جدی وینگو در خانه!

دو تیم اکسین البرز و گل گهر سیرجان در چهارچوب هفته اول لیگ یک به مصاف هم می‌روند.
پیش بازی گل گهر-اکسین البرز؛ اولین محک جدی وینگو در خانه!

 گل گهر سیرجان که در این فصل با سرمربی خود وینگو بگوویچ قرارداد همکاری را تمدید کرده است در اولین هفته پیکار های لیگ دسته اول کشور مقابل اکسین البرزی قرار گرفته است که مسئولان این تیم در ابتدای کار قصد تیم داری را نداشتند اما با پیگیری های مسئولین استان البرز حاضر شدند که در فصل جدید نیز تیم داری کنند.

اکسینی ها که علی لطیفی را به عنوان سرمربی جدید خود منصوب کردند سخت در سیرجان علاوه بر گل گهر باید مقابل گرمای این شهر نیز تقابل کنند. یاران لطیفی که در بازی های دوستانه نتایج قابل انتظاری را کسب نکرده اند، می خواهند با دست پر از سیرجان به خانه بازگردند و تک امتیاز این بازی نیز می‌تواند به اندازه سه امتیاز ارزشمند باشد برای این تیم.

البته این نکته را نیز باید اشاره کرد که لطیفی در کمترین زمان ممکن تیم خود را روانه مسابقات کرده است، بی شک دوئل وینگو و لطیفی می تواند جذابیت های خاصی را داشته باشد.

اکسین و گل گهر در نقل و انتقالات بازیکنان متعددی را جذب کردند و کفه ترازو به سمت تیم سیرجانی سنگینی می‌کند و از شواهد پیداست که گل گهر بتواند این بازی را به راحتی ببرد اما لطیفی می‌آید تا به حداقل امتیاز این دیدار برسد و به همین دلیل، اولین دیدار دو تیم در این فصل بسیار سخت خواهد بود و یاران هر دو مربی محک جدی خواهند خورد.

نکته جالب در این بازی حضور محمد خزایی دروازه بان فصل گذشته گل گهر سیرجان در درون دروازه اکسین البرز می‌باشد. دروازه بانی که با بی‌مهری وینگو از گل گهر جدا شد و اکنون مقابل تیم سابق خود با انگیزه بالایی حضور خواهد یافت.

گفتنی است این دیدار راس ساعت 19:45 در ورزشگاه اختصاصی گل گهر برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xbrlw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی نساجی-گل گهر/ وینگو ناکام همیشگی در تقابل با نساجی چی ها/ شاگردان فکری در اندیشه پیروزی

4 بازیکن گل گهر سیرجان از این تیم جدا شدند
دست رد وینگو به چهار بازیکن؛

پیروزی اکسین مقابل احسان ری؛ بردی پر گل اما نچسب!
اولین پیروزی اکسین به همراه لطیفی؛