تاریخ انتشار: 1396/05/17 17:46
کد خبر: 190269

احمد زاده:من پشت کامیون هستم این هم بوق اش

محمد احمدزاده پس از ۳ دهه حضور در سطح اول فوتبال ایران راننده کامیون شد و با شغل جدیدش موجی در فضای مجازی به راه انداخت.
احمد زاده:من پشت کامیون هستم این هم بوق اش

عده‌ای هم این حرکت را تبلیغاتی قلمداد کردند اما دیروز وقتی به «ممی» محبوب انزلی‌چی‌ها زنگ زدیم پشت فرمان کامیونش بود! گفت‌وگوی ما با محمد احمدزاده را در ادامه می‌خوانید:

از شرایط ملوان مطلع هستید؟
نه، خبر خاصی از ملوان ندارم چون از این تیم و در واقع از فوتبال خیلی دورم. هر از گاهی با برخی رفقا که صحبت می‌کنیم حرف از اوضاع ملوان هم می‌شود و اطلاع من در همین حد است.

این دوستان شرایط ملوان را چگونه ارزیابی می‌کنند؟
اکثر آن‌ها معتقدند شرایط این فصل ملوان بهتر از فصل قبل است و شانس زیادی برای صعود دارد البته من خودم خبری ندارم و مثلاً نمی‌دانم چه بازیکنانی گرفته‌اند و در چه نقاطی تقویت شده‌اند. در هر حال امیدوارم ملوان نتایج خوبی بگیرد و به لیگ برتر برگردد.

سپیدرود پس از سال‌ها به لیگ برتر آمد
از اینکه تیم محبوب رشتی‌ها به لیگ برتر آمده و گیلان را دوباره صاحب سهمیه کرده بسیار خوشحالم. آن‌ها خیلی زحمت کشیدند و البته سپیدرود کار سختی در پیش دارد و باید با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کند. باید واقع‌بین باشیم سپیدرود در طول کمتر از دو سال از مسابقات لیگ دو به لیگ برتر رسید و برای بقا در این سطح آن‌ها باید خیلی زحمت بکشند. لیگ برتر داستان خاص خودش را دارد و سپیدرودی‌ها باید خیلی حواس‌شان جمع باشد چون رقبای بسیار سختی را پیش رو دارند. شرایط لیگ برتر با لیگ‌های پایین‌تر بسیار متفاوت است و هیچ شباهتی بین رقبا و نوع بازی‌ها در این سطوح نیست.

چندی قبل با عکس کامیون و شغل رانندگی حسابی خبرساز شدید! حتماً خبر دارید که عده‌ای گفتند حرکت شما تبلیغاتی و برای اعتراض بوده!

به هیچ‌ عنوان شغل جدیدم نمایشی نبود. الان هم اتفاقاً در کامیونم پشت فرمانم و برای‌تان یک بوق می‌زنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xbyxz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فریبا:چاره‌ای به غیر از پیروزی مقابل تراکتورسازی نداریم