تاریخ انتشار: 1396/10/26 09:58
کد خبر: 164569

محل برگزاری بازی استقلال و پدیده بزودی مشخص میشود!

تیم فوتبال پدیده مشهد روز جمعه هفته جاری در شهر مشهد مقدس میزبان استقلال تهران خواهد بود و احتمال برگزاری این بازی در ورزشگاه امام رضا وجود دارد.
محل برگزاری بازی استقلال و پدیده بزودی مشخص میشود!

 برنامه نود شب گذشته (۲۵ دی) دو مهمان تلفنی از مشهد داشت که در خصوص برگزاری دیدار روز جمعه تیم های پدیده مشهد و استقلال تهران صحبت هایی مطرح شد که حاکی از احتمال بالای برگزاری دیدار این دو تیم در ورزشگاه تازه تأسیس امام رضا بود. محمدمهدی برادران رئیس هیأت فوتبال خراسان رضوی ابتدا ابراز امیدواری کرد که برنامه نود بتواند کمک مؤثری در حل این مسئله داشته باشد، اظهار داشت:

فرماندار مشهد که ریاست شورای تأمین شهر را هم بر عهده دارد، و همچنین آقای حیدر خوش نیت معاون فرماندار به خوبی می دانند که این شورا مصوبه ای داشته و به ما ابلاغ شده که امکان برگزاری بازی تیم های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا وجود ندارد. اما امروز هم آقای فرماندار و هم آقای خوش نیت مصاحبه کرده و اعلام کردند که آنها هم موافق برگزاری بازی استقلال و پدیده مشهد در ورزشگاه امام رضا هستند و در صورتی که تا امروز (دوشنبه) نامه درخواست هیأت فوتبال خراسان رضوی به شورای تأمین برسد، انشاله بازی روز جمعه در ورزشگاه امام رضا برگزار خواهد شد؛ آنها اظهار داشتند که بازی هفته گذشته پرسپولیس و سیاه جامگان هم در این ورزشگاه برگزار می شد. بنده هم بلافاصله با مسئولان باشگاه پدیده مشهد هماهنگی های لازم را انجام دادم و در اسرع وقت، نامه درخواست را به شورای تأمین تحویل دادیم. حال امیدواری که آقای خوش نیت خبر خوشی را برای همه دوستداران فوتبال داشته باشند و برگزاری بازی تیم های استقلال و پدیده مشهد را تصویب کنند. آستان قدس رضوی هم اجازه برگزاری ۱۰ بازی در ورزشگاه امام رضا را به هیأت فوتبال خراسان رضوی داده است.

در همین زمینه، حیدر خوش‌نیت، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری مشهد در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود اظهار کرد:

در جدول مسابقات که به ما داده‌اند، مکان تمام بازی‌ها ورزشگاه ثامن پیش‌بینی شده و هیچ درخواستی برای برگزاری دیدارها در ورزشگاه امام رضا نبوده است؛ باید درخواست از طرف باشگاه‌ها و هیأت فوتبال استان بیاید و سپس در خصوص آن تصمیم گیری خواهیم کرد. خدمت رسانی به مردم وظیفه ما است و تمام تلاش خود را برای برگزاری بازی روز جمعه در ورزشگاه امام رضا به کار می گیرم.

قرار است تصمیم قطعی در خصوص برگزاری یا عدم برگزاری این دیدار در ورزشگاه امام رضا، از سوی شورای تأمین شهر مشهد اعلام شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xnzwq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مشهدی‌های لیگ برتر در صدر جدول تیم‌های آخر جدولی