تاریخ انتشار: 1402/06/04 12:02
در گفت‌گو با فرتاک ورزشی
کد خبر: 593

رضوی پور : در همدان مدیرعامل نبودم و کمک کردم / به دلیل انتخاب نام پاس تهران از ما شکایت کردند

مدیرعامل باشگاه پاس بزرگ تهران گفت : در همدان باوجود اینکه مدیرعامل نبودم و دخالتی در قراردادهای اعضای تیم نداشتم هزینه کردم.
رضوی پور : در همدان مدیرعامل نبودم و کمک کردم / به دلیل انتخاب نام پاس تهران از ما شکایت کردند

سید محمد رضوی پور مدیرعامل باشگاه پاس تهران در گفت‌گو با خبرنگار ما اظهار کرد : در باشگاه پاس همدان فقط زبانا قائم مقام بودم و هدفم کمک به مجموعه پاس بود و پولی را هزینه کردم که وظیفه ای در قبال آن نداشتم.

وی افزود : میخاستم پاس همچنان به حیات خود ادامه دهد و اگر مسئولان همراهم می شدند و حمایت می کردند، شرایط را بهتر می کردم اما تنها ماندم و کسی پشتیبانم نشد.

رضوی پور ادامه داد : من مدیرعامل نبودم با این حال هزینه کردم، حتی حالا که نیستم یکی پیدا نشده تا حداقل به دلیل همان هزینه ای که کردم تشکر خشک و خالی کند.

مدیرعامل پاس تهران گفت : مثل بعضی ها که آمدند و به لطف پاس امتیازهای آنچنانی گرفتند برخورد نکردم و تنها به فکر کمک به مجموعه پاس و پیشرفت فوتبال همدان بودم.

وی در ادامه بیان کرد : از زمانیکه پاس تهران را تشکیل دادیم، عده ای یادشان افتاده پاسی هم وجود دارد، شکایت کردند که چرا نام پاس تهران را برای تیم خود انتخاب کرده ایم، جالب تر اینکه سنگ اندازی می کنند که بازیکنان با ما قرارداد نبندند.

رضوی پور در پایان گفت :  همان نفراتی که مانع می‌شوند را سال قبل بها دادیم در حالیکه جایی در دیگر تیم ها نداشتند و باردیگر با پاس در فوتبال احیا شدند.

مدیرعامل باشگاه پاس تهران خاطرنشان کرد :  با تمام تلاش و برنامه ریزی منسجم در لیگ دو حضور می یابیم و هدف ما صعود به لیگ آزادگان است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xq7w4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیرعامل جدید پاس همدان معرفی شد