تاریخ انتشار: 1395/06/02 22:52
کد خبر: 265869

تغییر منصوریان ناجوانمردانه است/ حتی شکست در دربی هم نباید باعث برکناری شود

میرشاد ماجدی گفت:شایعاتی که وجود دارد مبنی بر اینکه در صورت باخت در دربی باعث تغییر منصوریان می شود را نباید توجه کرد و باید حداقل تا نیم فصل به او مهلت داد.
تغییر منصوریان ناجوانمردانه است/ حتی شکست در دربی هم نباید باعث برکناری شود

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، سرپرست سابق استقلال، در خصوص اینکه گفته می‌شود وی به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال معرفی و انتخاب می‌شود گفت: من که تا این لحظه خبری از این موضوع ندارم و نه چیزی شنیده ام و نه صحبتی در این زمینه با من شده است. 

ماجدی در ادامه افزود: چهار هفته زمان کافی برای تصمیم گیری و عملکرد یک مربی کافی نمی باشد و اگر بخواهیم منطقی با موضوع برخورد کنیم باید حداقل تا نیم فصل به منصوریان فرصت بدهیم تا بتواند برنامه هایش را در این تیم پیاده نماید و مطمئن هستم هواداران استقلال هم این موضوع را درک خواهند کرد.

وی تاکید کرد: تا همین چند سال پیش خود ما از کشورهای عربی انتقاد می‌کردیم که  آنها نباید این قدر سرمربی عوض کنند. ولی ظاهرا این مشکل به خودمان سرایت کرده و اصلا نگاه جدیدی تزریق نشده است. 

ماجدی در خصوص شایعاتی که این روزها پیرامون تعویض سرمربی استقلال بعد از شکست احتمالی در دربی مطرح می‌شود گفت: اصلا نباید چنین مسائلی مطرح شود. چون این موضوع انرژی و حساسیت ویژه‌ای روی کادر فنی ایجاد می‌کند. به نظرم من این کار در هر شرایطی ناجوانمردانه است.

وی در پایان گفت: من در هر حالتی آرزو می‌کنم استقلال برنده باشد چون با شکست‌هایش ناراحت می‌شویم حالا چه باشیم و چه نباشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xrlbz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



زمانی: فعلا از منصوریان حمایت قاطع می‌کنیم/ نمی دانم جلسات بعدی چه اتفاقاتی خواهد افتاد

سکوت به استقلال بیشتر کمک می کند

 آقای منصوریان؛ مسیر را اشتباه می روی!
استقلال و نتایج نا امید کننده!