تاریخ انتشار: 1395/11/06 12:45
کد خبر: 233593

علی لطیفی جایگزین رضا طلایی‌منش شد

پس از کسب نتایج ضعیف، رضا طلایی‌منش از سمت خودش استعفا داد و تا علی لطیفی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شود.
علی لطیفی جایگزین رضا طلایی‌منش شد

پاس آنقدر نبرد تا فاشرها به سرمربی وقت این تیم زیاد شود و کار به جایی رسید که رضا طلایی‌منش خودش احساس کرد دیگر توانی برای ادامه کار ندارد.

تساوی دردناک برابر شاهین ماهشهر، پایان حضور طلایی‌منش در پاس بود و پس از تقدیم استعفا خودش، زمینه را برای باز شدن باب مذاکرات باشگاه با دیگر سرمربیان را باز کرد.

گزینه‌های زیادی برای رسیدن به نیمکت داغ پاس مطرح بود، از احمد تقوی و احمد سنجری گرفته تا داود مهابادی، اصغر مدیر روستا و علی لطیفی، همه مذاکراتی را انجام دادند تا تیم بحران‌زده پاس را به جایگاه خودش برسانند.

در نهایت باشگاه پاس همدان قرعه فال را به نام علی لطیفی زد تا این مربی جوان بار دیگر بخت خودش را برای صعود تیم‌های دسته دومی بیازماید.

این مربی در لیگ برتر چهاردهم به عنوان دستیار حمید استیلی در تیم راه آهن مشغول به کار شد تا این که در تاریخ سوم دی ماه ۱۳۹۳ به عنوان سرمربی تیم راه آهن انتخاب گردد.

 وی درسال ۱۳۹۴ سرمربی تیم تازه تاسیس اکسین البرز شد و توانست با این تیم به لیگ دسته یک فوتبال ایران صعود کند.

این مربی جوان که این روزها باید سبزپوشان همدانی را به سرمنزل مقصود برساند، سابقه بازی در تیم ملی را دارد و در باشگاه‌هایی همچون بهمن کرج، استقلال تهران، پاس تهران، آدمیرا واکر اتریش، پیکان، ابومسلم مشهد و... بازی کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xvzbq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال از درون خودش ضربه می خورد و لطمه می بیند ؛ منصوریان خیلی زرنگ است وگرنه الان تیم ته جدول بود!