تاریخ انتشار: 1395/10/12 23:07
کد خبر: 238769

عالیشاه در مراسم خداحافظی: دوست داشتم با پرسپولیس قهرمان شوم

امید عالیشاه، وینگر چپ پرسپولیسی‌ها که سرباز شده و می‌خواهد خدمت سربازی‌اش را در باشگاه تراکتورسازی سپری کند، روز گذشته در تمرین قرمزها حاضر شد تا با همبازی‌هایش و همین‌طور مسئولان و اعضای کادر فنی پرسپولیس خداحافظی کند.
عالیشاه در مراسم خداحافظی: دوست داشتم با پرسپولیس قهرمان شوم

عالیشاه از سه سال پیش به پرسپولیس ملحق شد و در اکثر بازی‌های این تیم حضور داشت. امید در دو فصل گذشته هم بازی‌های خوبی برای پرسپولیس انجام داد و امسال هم مسئولان تصور می‌کردند تا پایان فصل در کنارشان است. اما امید به دلیل اتمام دوران تحصیلی‌اش، تصمیم گرفت به خدمت سربازی برود و به این ترتیب با تراکتور برای رفتن به این باشگاه توافق کرد.

عالیشاه که از مدتی پیش، جدایی خود را از جمع قرمزها قطعی کرده بود، روز گذشته در تمرین این تیم حاضر شد و با همبازی‌ها، مسئولان و همین‌طور اعضای کادر فنی تیم خداحافظی کرد. عالیشاه از همه تشکر کرد و در این باره گفت: در این سال‌ها خیلی به من کمک کردند تا پیشرفت کنم. باید از همه شما تشکر کنم. همین‌طور از کادر فنی که واقعا تیم قدرتمندی ساخته است. او ادامه داد: دوری از پرسپولیس برایم سخت است ولی باید به خدمت سربازی بروم. البته قطعا پس از پایان سربازی‌ام به تیم برمی‌گردم. خیلی دوست داشتم امسال بمانم تا با هم قهرمان شویم.

جالب اینجاست که او حالا به تیمی رفته که رقیب پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر به حساب می‌آید. تراکتورسازی امسال از ابتدای فصل سایه به سایه پرسپولیس حرکت کرده و در صدر جدول، اختلاف چندانی با این تیم ندارد. فاصله دو تیم فقط دو امتیاز است و پرسپولیسی‌ها در‌ صدر قرار دارند. حالا قرار است عالیشاه کمک کند، تراکتورسازی پرسپولیس را پیش بگذارد و قهرمان لیگ برتر شود. او و احمد نوراللهی بازیکنانی هستند که پیراهن تراکتور را به تن می‌کنند.

البته مدت سربازی نوراللهی کمتر است و او می‌تواند خیلی زود به جمع قرمزها برگردد. احمد به دلیل کسری خدمت، تنها هفت ماه سرباز خواهد بود و احتمالا فصل آینده دوباره برای پرسپولیس به میدان می‌رود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xw96w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



رمزگشایی از تصمیمات جنجالی که در کتانی فروشی  برای پرسپولیس گرفته می شود

برانکو: هنوز نتوانستیم بازیکنی جذب کنیم
اسم از بازیکنان مدنظرم نمی‌آورم