تاریخ انتشار: 1395/09/01 23:22
کد خبر: 247793

یادداشت روز/ مد روز؛ تمرین تعطیل!

چندسالی است که در فوتبال ایران شاهد صحبت های حرفه ای در میان بازیکنان و کادر و مدیریت هستیم، صحبت هایی که گاهی به نفع فوتبال و گاهی به ضرر فوتبال تمام می شود.
یادداشت روز/ مد روز؛ تمرین تعطیل!

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، شاید در جام جهانی 2006 آخرین نسل فوتبالیست های بی ادعا را دیده باشیم، علی دایی، مهدی مهدوی کیا، رسول خطیبی، حسین کعبی و ....

پس از به اتمام رسیدن این نسل دیگر خبری از فوتبال دلسوزانه و غیرتمندانه نبود، اگر هم بود به ندرت دیده می شد؛ دیگر بازی با سرهای شکسته، مچ های در رفته و گِل بازی وسط میدان سبز نبود.

و از همه مهم تر، دیگر خبری از قرارداد های 50میلیونی نبود، 50میلیون هایی که با بالارفتن سطح فنی بازیکن و انتقال به تیم بزرگتر به 100 میلیون تبدیل می شد، نوش جانشان ، هرچه بود امثال علی دایی ها با سر شکسته برای این فوتبال بازی کردند.

اما بازیکن های امروزی از حرفه ای بودن فوتبال فقط یک چیز یاد گرفتند: پول دادند بازی می کنیم، پول ندادند تمرین تعطیل و نقطه سر خط.

نمیخواهیم بگوییم نساجی چی ها هواداران دورتموند هستند و نساجی هم تیم دورتموند است، اما نساجی همیشه نساجی بوده. با همین شرایط، تنها فرقش این بوده که سالهای قبل تا نیم فصل 20درصد میگرفتند ولی امسال خبری از پول نبود، بازیکن ها برای بار چندم تمرین را تعطیل کردند تا شاید مردی سوار بر اسب سفید بیاید و  نصف قراردادهایشان را بدهد، شاید هم در این فکر هستند که لابه لای این باران پائیزی چند اسکناس ببارد. شاید هم در این فکرند آن کارگری که از دستمزد 20تومنی اش 8 تومن را پول بلیط بازی می دهد قرار است بیاید و به آن ها کمک مالی کند.

آقایان رونالدو، مسی و بوفون، ما خیلی خوب میدانیم که شما به پول نیاز دارید، خیلی خوب میدانیم که باید خرج خانواده و فرزندتان را بدهید، و مطمئن باشید که این هواداران به هر دری می زنند تا شما به حقتان برسید، اما خوب می دانید که با حضور در نساجی یک رزومه خوب در پرونده تان ثبت کردید و قرار داد خارج از عرف 100میلیونی شما سال بعد دوبرابر می شود و جبران پول نگرفته این فصل را در میاورید، اما در نهایت این هوادار می ماند با دستی دراز تر از پا. پس بیا و با افتخار برای نساجی بازی کن.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xwdkw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نساجی در نوسان و بحران/دوباره اعتصاب و جنگ اعصاب!