تاریخ انتشار: 1395/09/16 17:27
کد خبر: 244745

دلیل ناکامی بوژیدار برابر قشقایی شیراز لو رفت

عملکرد قابل قبول رادوشوویچ در بازی های اخیر برانکو را در انتخاب دروازه بان پس از بهبودی کامل بیرانوند دچار مشکل کرده است

به گزارش فرتاک ورزشی،دروازه بان کروات سرخپوشان که با کارنامه ای قابل اتکا به لیست پرسپولیس اضافه شد، بعد از ناکامی به همراه این تیم در جام حذفی، اکنون توانسته در سه دیدار اخیر نمره قبولی دریافت کند.

 

بوژیدار رادوشوویچ در خصوص کلین شیت هایش گفت: «برای من واقعا لذتبخش است که گلی دریافت نکنم و این رکورد را دوست دارم. البته حضور مدافعان باتجربه و قابل اعتماد در این مساله بی تاثیر نبوده و کار دروازه بان را راحت تر می کند.»

 

دروازه بان کروات سرخپوشان که در جدال با قشقایی نتوانست در پنالتی ها برای تیمش تاثیرگذار باشد در ادعایی عجیب اعلام می کند که پیش از این بازی روی این مساله تمرین نکرده بود: «تصور رسیدن بازی به پنالتی را نداشتیم و به همین دلیل پیش از این دیدار روی این مساله تمرین نکرده بودم و این اتفاق باعث شد تا روز خوبی نداشته باشم. در بازی با ماشین سازی خوش شانس نبودیم و اگر توپ بازیکن حریف در زمان زدن ضربه پنالتی در چارچوب بود با توجه به تشخیصی که داده بودم می توانستم آن را مهار کنم.»

 

 

اینکه پرسپولیس در دیدار جام حذفی که کشیدن بازی به ضربات پنالتی در آنها محتمل است روی ضربات پنالتی تمرین نکرده بود نمره منفی عملکرد فنی برانکو ایوانکوویچ محسوب می شود که مطمئنا او می تواند در این خصوص و از دست رفتن شانس قهرمانی این تیم در این رقابت ها پاسخ دهد. پرسپولیس در آن بازی ضربات پنالتی اش را نیز توسط کامیابی نیا و شهاب زاهدی از دست داده بود.

 

نکته دیگر در خصوص بوژیدار به حضور او بعد از بهبودی بیرانوند مربوط می شود. دروازه بان ملی پوش پرسپولیس که در دوران نقاهت به سر می برد بعد از فیزیوتراپی می تواند به ترکیب این تیم اضافه شود. این در حالی است که بوژیدار توانسته با عملکردی مشابه گلر ملی پوش به سه کلین شیت دست یابد. او در خصوص این اتفاق گفته: «نظر برانکو برایم بسیار مهم است و دو دروازه بان در یک سطح به شرایط تیم و موفقیت آن کمک زیادی می کنند. به نیمکت نشینی اکنون فکر نمی کنم و این تصمیم سرمربی است که چه کسی بازی کند و رقابت خوب و سالمی با بیرانوند دارم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xwvzw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رادوشوویچ و رویای هت‌تریک برای پرسپولیس