تاریخ انتشار: 1402/05/09 13:25
کد خبر: 1801

این ستاره هم به سرنوشت امباپه دچار شد!

اروینگ لوزانو، ستاره مکزیکی ناپولی، به سرنوشتی مشابه کیلیان امباپه دچار شده و عدم تمایلش به تمدید قرارداد خشم باشگاه را به همراه داشته است.
این ستاره هم به سرنوشت امباپه دچار شد!

اروینگ لوزانو از سال 2019 تا کنون پیراهن ناپولی را به تن می کند و در این مدت طی 155 بازی 30 گل به ثمر رسانده است. او فصل گذشته یکی از مهره‌های اصلی لوچانو اسپالتی در راه فتح سری A بود و در 32 بازی (20 مورد فیکس) برای ناپلی‌ها به میدان رفت. با این وجود اوضاع در پیش فصل برای این ستاره مکزیکی خیلی خوب پیش نمی رود.

لوزانو در پایان فصل اعلام کرد که نمی خواهد قراردادش را با ناپولی تمدید کند. این شروع داستانی بود که سرنوشت او را به سرنوشت فعلی کیلیان امباپه شبیه کرده است.

ستاره ناپلی‌ها بعد از اینکه تصمیم خود را به اطلاع باشگاه رساند در خطر کنار گذاشته شدن از پروژه آتزوری قرار گرفته است. او در بازی دوستانه اخیر در کاستل دی سانگرو، حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرد تا در روز تولدش غافلگیر شود.

او در صورتی که نتواند مشکل خود را با باشگاه ناپولی حل کند با شرایط سختی روبرو خواهد شد را که باشگاههای زیادی برای خریدش ابراز تمایل نکرده اند. لس‌آنجلس گلکسی حاضر است لوزانو را به صورت رایگان به خدمت بگیرد که این با سیاست های باشگاه ناپولی سازگار نیست.

باشگاه ناپولی برای اینکه ستاره های خود را در اختیار باشگاههای دیگر قرار دهد سیاست های خاصی در پیش گرفته و حاضر نیست هیچ انتقالی را بدون سود پیش ببرد و در این شراط کار برای لوزانو خیلی سخت شده چرا که نه از جایگاهش در تیم مطمئن است و نه شرایط برای خروجش از ناپل مهیاست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3666e3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ناپولی 2-0 سمپدوریا: پایان شاد فصل فراموش‌نشدنی