تاریخ انتشار: 1395/08/30 13:37
کد خبر: 248097

رونی: رفتار رسانه‌ها بی احترامی محض است؛ انگار می‌خواهند آگهی مرگ مرا چاپ کنند

وین رونی به نکوهش رفتار رسانه‌های انگلیسی پرداخته است.
رونی: رفتار رسانه‌ها بی احترامی محض است؛ انگار می‌خواهند آگهی مرگ مرا چاپ کنند

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، پس از ماجرای شب زنده داری رونی در هتل تیم ملی انگلیس و حواشی سنگین ایجاد شده، وین رونی عذرخواهی رسمی در این زمینه منتشر کرده بود اما بازهم رسانه‌های انگلیسی به تخریب وی پرداختند. این درحالی است که بسیاری از هم‌تیمی‌های وی در آن شب در بیرون از هتل و در شهر لندن مشغول جشن گرفتن بودند اما هیچ تصویری از آنان منتشر نشده است. وی پس از تساوی تیمش مقابل آرسنال، به خبرنگاران گفت:انگار رسانه‌ها می‌خواهند آگهی ختم مرا منتشر کنند ولی من این اجاره را به آن‌ها نخواهم داد. آنچه در روزهای اخیر رخ داده است، ننگین و خفت آور است. من افتخار می‌کنم که برای تیم ملی کشورم به میدان می‌روم و به دستاوردهایم در تیم ملی مفتخرم. حضور من در تیم ملی هنوز تمام نشده است. این رفتار کاملا نشان دهنده بی احترامی به من است و به نظرم دیگر کافی است و باید تمام شود.

درعین حال، روز جمعه هم ژوزه مورینیو، اتحادیه فوتبال انگلیس را به کم‌کاری در قبال حفاظت از کاپیتان تیم ملی در قبال رسانه‌ها محکوم کرده بود. وی گفت:وقتی بازیکنی به اردوی تیم ملی می‌رود، به تیم ملی تعلق دارد و همان‌طور که از کودکی یاد گرفته‌‌ام، وقتی کسی چیزی را به من می‌سپارد، باید خیلی بیشتر از آن محافظت کنم.

گفتنی است برخی از چهره‌های فوتبالی از جمله کلوپ، ونگر، گواردیولا و گری نویل هم به حمایت از رونی در برابر فضای وحشتناک ایجاد شده در رسانه‌های بریتانیا پرداخته‌اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/367d79

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دی‌بروین: مشکلی با مورینیو ندارم