تاریخ انتشار: 1395/10/18 22:35
کد خبر: 237397

مصاحبه کوتاه بازیکنان نساجی پس از باخت مقابل اکسین

پس از باخت دیروز نساجی در مقابل دیدگان هزاران هوادار به سراغ تنی چند از بازیکنان تیم رفتیم تا چند کلمه ای را با آنان در مورد این تجربه تلخ هم صحبت شویم.

به گزارش فرتاک ورزشی، نظرات مختصر آنان را میخوانیم

محمد عباس زاده: ضمن تشکر از هواداران که متاسفانه شاهد باخت تیم محبوب خود بودند باید بگویم همانگونه که در اول فصل به زمان برای رسیدن به آمادگی نیاز داشتیم برای ادامه نیز با توجه به تعطیلی 13 روزه تمرینات به زمان برای بازگشت به شرایط ایده آل نیاز داریم،انشالله هفته های آتی نتایج بهتری رقم خواهد خورد.

هانی اسماعیلی: بازی دیروز رو با جون و دل بازی کردیم ولی مهمترین و اساسی ترین مشکل ما بی تمرینی بود،این قول رو به هواداران خواهم داد که روز های خوب نساجی باز خواهد گشت در آخر از آقای پرهام بابت حضورشون و قول حمایت با قدرتی که دادند تشکر ویژه ای میکنم.

پیمان میری: اول از هواداران بخاطر شکست امروز معذرت میخوام، دوم اینکه همانطور که دیدید امروز تیم اصلا خوب بازی نکرد و حتی به نظر خودم بدترین بازی خودم رو امروز انجام دادم لازم میدونم بگم من اصلا از تعویض خودم عصبانی نشدم و اگر این شائبه ای ایجاد کرده باید بگم از دست خودم عصبانی بودم، انشالله در ادامه هماهنگ تر بشیم نتیجه دلخواه رو کسب کنیم.

محمد قاسم نژاد: متاسفانه شرمنده حضور هواداران با این شکست تلخ شدیم. باید پذیرفت که به علت عدم آمادگی بدنی اصلا در حد و اندازه خود نبودیم،ولی این قول رو به عاشقان نساجی خواهیم داد که حق اونها رو که رفتن به لیگ برتر است خواهیم گرفت. متاسفانه دست آقای مسگر ساروی هم از نظر مهره بسته بود ولی عدم آمادگی در باخت ما بیشتر از تاکتیک دخیل بود.

حسن نجفی: اول جا داره از همه ی هواداران که سنگ تمام گذاشتن تشکر کنم متاسفم که شرمنده حضورشان شدیم. شاید در حالت عادی باید اکسین را شکست میدادیم اما از لحاظ تمرین،زمان واقعا از کمتر از حریف بودیم متاسفاته از یک نصفه موقعیت گل دریافت کردیم. انشالله در بازیای بعد به پشتوانه هوادارایی که هر تیمی آرزوی داشتنشون رو داره پیروز میشم.

وحید مهدیخانی: کاش تیم زودتر به شرایط امادگی برسه،زمان خیلی مهمه که ما زیاد و راحت از دستش میدیم.

خبرنگار: "علی بابایی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/367o6z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رستگاری یحیی در قائمشهر/ تجربه اولین شکست مسگر ساروی با نساجی
تحلیل؛ نساجی 0-1 اکسین