تاریخ انتشار: 1395/09/22 01:12
کد خبر: 243549

قرارداد فدراسیون فوتبال با آدیداس نهایی می‌شود

سرپرست سازمان اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال می‌گوید به زودی قراردادی را با شرکت آدیداس منعقد خواهند کرد.
قرارداد فدراسیون فوتبال با آدیداس نهایی می‌شود

امیر عابدینی درباره اعتراض باشگاه‌ها به کاهش درآمدزایی سازمان لیگ اظهار کرد: اتفاقا امسال تا پایان هفته دهم 20 میلیارد تومان درآمدزایی داشتیم در حالی که سال گذشته این مبلغ در پایان لیگ حدود 24 میلیارد تومان بود. همیشه در بحث اقتصادی دیر و زود وجود دارد اما امسال ما از طریق 3 باشگاه دچار چالش شدیم. ما تصمیم گرفتیم که همه تبلیغات را اجماع کنیم. الان هم بحث‌هایی را برای افزایش درآمدزایی در دست بررسی داریم.

او تاکید کرد: با هیچ کس دعوا ندارم و قهر نیستم. ما یک منطق کاری داریم که با آن پیش می‌رویم. در این جلسات بحث و جدل می‌کنیم تا برای دسترسی به بیش‌ترین درآمد راهکار مناسب را پیدا کنیم.

سرپرست سازمان اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا با علی اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس مشکلی دارد؟ گفت: با او هیچ مشکلی ندارم و من کاره‌ای نیستم که در جلسه هم‌اندیشی باشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال شرکت کنم.

عابدینی در واکنش به این که آیا با کی‌روش مشکلی دارد؟ تاکید کرد: من با کسی مشکلی ندارم و این کی‌روش بود که با من مشکل داشت و مشکلش را هم با من حل کرد.

وی درباره این که آیا قراردادی با شرکت البسه ورزشی آدیداس بسته خواهد شد؟ گفت: خوشبختانه با این شرکت به نتیجه خوبی دست یافتیم و آن‌ها نماینده خودشان را در این منطقه معرفی کردند و من و آقای تاج برای دسترسی به تفاهم و توافق با آن‌ها مذاکره می‌کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/367vgy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عابدینی: کی‌روش می‌خواهد به تنهایی قهرمان ملی باشد