تاریخ انتشار: 1395/12/16 12:54
کد خبر: 224901

شماره 17 فرشاد آقای گل خوش یمن برای سورپرایز برانکو

وقتی صادقِ محرمی پایِ برگه امضای قرارداد با پرسپولیس را امضا کرد، رامین رضاییان تهران را به مقصد ترکیه ترک کرده بود و خیال بازگشت نداشت.
شماره 17 فرشاد آقای گل خوش یمن برای سورپرایز برانکو

به گزارش فرتاک ورزشی، محرمی در جلسه‌های تمرینی تیم، باانگیزه ظاهر شد. بازی‌نکردن و دورماندن از ترکیب، به انگیزه‌اش اضافه کرد. از کمترین فرصت‌ها، بیشترین استفاده ممکن را برد و سرانجام، تکه‌ای از پازلِ تیم برانکو شد. 

اولین بار در دربی برگشت بود که همه به ارزشِ جواهرات پنهان‌شده در ساق‌های او پی بردند. صادق، آرامش‌اش را حفظ کرد و اشتیاق‌اش را بالا برد. نبردِ تازه‌ای را در سمت راست خط دفاعیِ پرسپولیس آغاز کرد و هر هفته، بهتر از مسابقه قبل شد. نمایشِ این بازیکن جوان در لیگِ قهرمانان آسیا، شگفت‌انگیز بود و بهترین بازیِ فصل او نیز،  در ورزشگاه تختی انجام شد. محرمی حالا دیگر از توپ‌لو‌دادن هراسی نداشت. اعتماد به نفسِ نفوذ به قلبِ دفاع حریف را به دست آورده بود و اگر کمی دقت به خرج می‌داد، اولین گل‌اش با لباس پرسپولیس را وارد دروازه نفت تهران می‌کرد.

نمایشِ آرمانی محرمی در برابر نفت، بهترین پاسخ برای اعتماد سرمربی کروات پرسپولیس بود. مردی که حتی در روز محرومیت ماهینی، به خاطر اطمینان به محرمی برای بازگرداندن رامین رضاییان به تیم عجله نکرد و از این تصمیم، پشیمان نشد.ستاره‌ای که با همین ظاهر ساده‌اش، هر هفته مشغول دلبری از هواداران پرسپولیس است. مردی که کناررفتن‌اش از ترکیب ثابت تیم پرفسور، حالا دیگر غیرممکن به نظر می‌رسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36aw5y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 حضور دو بازیکن پرسپولیس در تمرین گروهی