تاریخ انتشار: 1402/05/15 22:22
کد خبر: 1473

اولویتم استقلال است ؛ پیشنهادها را رد کردم | هر چه بگویند می‌گویم چشم ...

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال پس از جلسه با مسئولان این تیم، وضعیتش را برای فصل آینده نامشخص توصیف کرد.
اولویتم استقلال است ؛ پیشنهادها را رد کردم | هر چه بگویند می‌گویم چشم ...

علیرضا رضایی، دروازه‌بان استقلال پس از جلسه با مسئولان این تیم درباره وضعیتش برای فصل آینده، گفت: جلسه‌ای با علی خطیر(مدیرعامل باشگاه) و علی سامره(سرپرست تیم) داشتم اما هنوز وضعیتم دقیقا مشخص نیست. یک‌سری پیشنهاد در چند ماه گذشته داشتم اما همواره گفته‌ام که اولویتم استقلال است و برخی از پیشنهادها را رد کردم. الان اما واقعا تکلیفم مشخص نیست.

رضایی که گفته می‌شود با توجه به جذب محمدرضا خالدآبادی در فهرست مازاد استقلال قرار گرفته است، افزود: معتقدم چه باشگاه و چه بازیکن باید برای یکدیگر احترام قائل باشند اما فکر می‌کنم الان زمان مناسبی برای گلایه نیست و سکوت می‌کنم و زمان همه چیز را ثابت می‌کند.

وی درباره تهدید دوباره بازیکنان استقلال به اعتصاب در صورت عملی نشدن وعده‌های مالی خطیر، اظهار کرد: در تمرین حضور ندارم اما بازیکنان در یک سال اخیر دریافتی درستی نداشته‌ و مدیرانی که آمده‌اند هم نتوانسته‌اند کاری انجام بدهند. خطیر هم شرایط راحتی ندارد. با توجه به بزرگی باشگاه استقلال فکر نمی‌کنم برای دولت کاری داشته باشد که با رسیدگی به این تیم دل مردم و هواداران میلیونی را شاد کند. من هم هفت ماه است دریافتی نداشته‌ام و گله‌ای هم ندارم.

رضایی درباره پیشنهاد شمس آذر هم گفت: پیشنهاداتی هست اما آن را رسانه‌ای نمی‌کنم و اهل بازارگرمی نیستم.

دروازه‌بان استقلال اضافه کرد: هر بار با کادرفنی صحبت کردم به آنها گفتم که نظر اول و آخر را شما می‌دهید. بگویند بمان، می‌مانم و بگویند برو، می‌روم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36bz92

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا باشگاه استقلال تکلیف مرادمند را مشخص نمی‌کند؟