تاریخ انتشار: 1395/06/11 11:29
یادداشت روز؛
کد خبر: 264149

تجارب آقای سرپرست عامل موفقیت شاهینی ها/ با شکست سردار بوکان شاهین ماهشهر مدعی جدید گروه سوم

روز سه شنبه در گروه سوم مسابقات لیگ دسته دوم، شاهین ماهشهر در زمین خود به مصاف سردار بوکان رفت.
تجارب آقای سرپرست عامل موفقیت شاهینی ها/ با شکست سردار بوکان شاهین ماهشهر مدعی جدید گروه سوم

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، این بازی برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار بود، از یک سو شاهینی ها که فصل نخست خود را در لیگ دسته دوم سپری می کنند برای اثبات توانایی های خود پا به مسابقات گذاشته اند و از سوی دیگر بوکانی ها که دو فصلی می شود نامی برای خود دست و پا کرده اند و عنوان پر هوادارترین تیم لیگ دو را یدک می کشد برای صعدد از گروه سوم به ماهشهر رفته بودند.

سردار بوکان که روی نیمکت مربیگری خود پیشکسوت سابق استقلال تهران  پیروز قربانی را نشانده است فقط و فقط برای پیروزی مقابل حریفان صف آرایی میکند اما در این بازی به ستون محکمی برخورد کرد.

شاهین ماهشهر با شروع فصل نقل و انتقالات رضا آلبوغبیش را به عنوان سرپرست به خدمت گرفت تا از همان ابتدا در لباس مدعی ظاهر شود. آلبوغبیش در فاصله چند روز بسیاری از بازیکنان صاحب نام را با هزینه کم به شاهین برد و دوران بدنسازی خود را آغاز کردند، همین روش سبب شده است که ماهشهر تیمی یکدست و با نظم را داشته باشد.

بوکانی ها در این بازی تلاش زیادی کردند تا به گل برسند اما موفق عمل نکردند، شاهین ماهشهر علاوه ب اینکه یک موقعیت پنالتی را ازدست داد انا با تک گلی که به ثمر رساندند موفق شدند اولین سه امتیاز بازی ها را دشت کنند تا در قامت یک تیم مدعی خودی نشان دهند.

البته بوکانی ها در پایان بازی معتقد بودند داور باید یک پنالتی برای آنها نشان می داده است که نظر کادر داوری این بازی چیز دیگری بود!!!

نویسنده: "آلن حیدری"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36gbvj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تحلیل بازی خیبر-اکسین/ عملکرد فوق العاده نیکبخت در خرم آباد و شانس های حاجی فیروز در لیگ یک