تاریخ انتشار: 1395/06/13 19:46
کد خبر: 263625

روزهای سخت در لاماسیا

از آنجایی که آندرس اینیستا تقریباً تمام دوران بازی خود را در تیم بارسلونا سپری کرده است، شنیدن اینکه بدترین روز های زندگی او در لاماسیا رقم خورده است شاید کمی عجیب به نظر برسد.
روزهای سخت در لاماسیا

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، جدا شدن از خانواده در آن سن و سال کم با رؤیای موفقیت در دنیای فوتبال و آمدن به ورزشگاه نوکمپ برای اینیستا چندان هم آسان و بی دردسر نبوده است. کتاب زندگی نامه اینیستا با عنوان 'حرکت زندگی من' از روز دوشنبه به فروش خواهد رسید و با همکاری روزنامه نگارانی چون مارکو لوپز (El Periodico) و راموس بسا (El País) نوشته شده است.

بدترین روز در لاماسیا:

بله، مضحک به نظر می رسد اما حقیقت دارد، بدترین روز زندگی ام را در لاماسیا سپری کردم. احساس رهایی و جدا افتادن داشتم، یک فقدان، و انگار باید چیزی را از اعماق وجودم بیرون می کشیدم و خارج می کردم. زمان بسیار سختی بود اما می خواستم آنجا باشم چون می دانستم که مسلماً برای آینده ام بهترین است. مثل بلعیدن یک قرص بسیار تلخ بود چون باید خانواده ام را ترک می کردم و نمی توانستم هر روز آنها را ببینم و آنها را نزدیکم نداشتم... خیلی سخت بود.این برای به خاطر خودم انتخاب کردم، درست است و این من را ساخت... من را ساخت./90

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36gea9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدایی 5 استعداد لاماسیا از بارسلونا