تاریخ انتشار: 1396/02/12 13:55
اختصاصی| سرپرست گل گهر سیرجان مطرح کرد؛
کد خبر: 213473

برای افردای که در کمیته انضباطی نقش اجرای قانون را دارند متاسفم/ اگر نتوانیم حقمان را بگیر ادامه کار را با فیفا انجام میدهیم

سرپرست تیم فوتبال گل گهر سیرجان به شدت از عملکرد کمیته انضباطی انتقاد کرد.
برای افردای که در کمیته انضباطی نقش اجرای قانون را دارند متاسفم/ اگر نتوانیم حقمان را بگیر ادامه کار را با فیفا انجام میدهیم

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم فوتبال گل گهر که چند هفته قبل مقابل آلومینیوم اراک در اراک مساوی کرد، معتقد است که تیم اراکی از یک بازیکن متخلف استفاده کرده و به همین دلیل، از باشگاه آلومینیوم شکایت کرده و خواهان سه امتیاز آن بازی شد. امتیازی که می‌تواند گل گهر را لیگ برتری کند.

رضا فتح آبادی سرپرست گل گهر سیرجان درخصوص آخری بررسی‌های این پرونده گفت: برای افردای که در کمیته انضباطی نقش اجرای قانون را دارند متاسفم. تاسف برای افرادی که فقط به فکر توجیح و فرار از اجرای قانون هستند.

وی افزود: این فوتبال به کجا می رود؟ تصمیم برای صعود توسط چه کسانی گرفته می شود؟ واقعا درد آور شده این همه بی عدالتی. سخن بنده به آقای جاودانی عضو کمیته ی انضباطی است.  آقای محترم نامهی باشگاه گل گهر در دفتر کمیتهی انضباطی ثبت شده و شمارهی آن موجود است.

وی ادامه داد: بنده چندین مرحله به کمیتهی انضباطی مراجعه کردم و کسی پاسخگو نبود. حتی به دبیر کل شکوایه کردم. من به چه زبانی بگویم؟ خیلی ها به من گفتند اینجا تا شما قدرت پشت سرتان نباشد کسی جوابت را نمیدهد. وقتی در جایی که باید با قدرت قانون انجام شود، باید دنبال مسایل دیگر باشم و تکلیف کار در اینجا مشخص است.

فتح آبادی خاطر نشان کرد: تمامی موارد مشخص است کسی نمیخواهد جواب ما را بدهد. دوستان نمیخواهد کم کاری خود را قبول کنند. وقتی جایی قانون به روشنی نوشته چه باید کرد، همه چیز مشخص است. فقط تاسف باید خورد. ما اگر نتوانیم حقمان را بگیر ادامه کار را با فیفا انجام میدهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36l5v7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فتح‌آبادی: در دو جبهه می‌جنگیم یکی جنگ با داور و دیگری با تیم حریف!
اختصاصی| انتقاد شدید سرپرست گل گهر از وضعیت داوری؛

شکایت باشگاه گل گهر از داور بازی با بادران
اختصاصی| سرپرست گل گهر خبر کرد؛

واکنش کمیته انضباطی و سازمان لیگ به ادعای گل‌گهر
گل گهر شکایتی به فدراسیون ارائه نداده؛