تاریخ انتشار: 1396/02/27 10:58
کد خبر: 210297

پرسپولیس جایگزین خوبی برای کامیابی‌نیا مقابل لخویا ندارد/

بیژن ذوالفقارنسب درمورد بازی پرسپولیس لخویا معتقد است: برانکو باید نهایت درایت خودش را به کار بگیرد و مقابل لخویا موفق شود.
پرسپولیس جایگزین خوبی برای کامیابی‌نیا مقابل لخویا ندارد/

بیژن ذوالفقارنسب پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بازی رفت در آزادی برای پرسپولیس مقابل لخویای قطر اهمیت خاصی دارد و برانکو و شاگردانش باید در تهران نتیجه خوبی بگیرند و در قطر باروحیه و شناخت بهتری به مصاف این تیم بروند و بتوانند از مرحله حذفی به سلامت عبور کنند.

 

پرسپولیس در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف لخویای قطر برود. چه تصوری از این دیدار دارید؟
این مرحله، مرحله بسیار حساسی است اما بازی‌ها رفت و برگشت برگزار می‌شود و هر تیمی که با برنامه‌تر و هدفمندتر باشد می‌تواند از این مرحله عبور کند. پرسپولیس یکسری مشکلات دارد که شامل مصدومیت‌ها و شایعات پیرامون بازیکنان برای نقل و انتقالات است که می‌تواند انرژی تیم را بگیرد و روند خوب تیم در پایان لیگ از بین برود. ممکن هم هست مدیریت و کادرفنی تیم را حفظ کرده باشند و تا بازی شروع نشود نمی‌شود قضاوت کرد. اما اعتقاد دارم بازی بسیار مهمی برای پرسپولیس است و عبور از این مرحله باتوجه به بازی‌های مرحله بعد که زمان دارند، تیم تکمیل‌تر شده و حضور بهتری در آسیا می‌توانند داشته باشند.

 

بازی رفت در تهران مهم‌تر است یا بازی برگشت در قطر؟
هر دو تا بازی مهم است اما آنچه که مهم است بازی اول در تهران است. اگر در تهران نتیجه بگیرند در بازی برگشت می‌شود مدیریت کرد و شناخت بیشتری از حریف به دست می‌آورند و روحیه بهتری خواهند گرفت و مصدومان هم شرایط بهتری پیدا می‌کنند. در مجموع وضعیت بهتری خواهند داشت.

 

اگر کار به بازی برگشت در قطر بکشد چه شرایطی در انتظار پرسپولیس خواهد بود؟
ظرفیت‌های قطر مشخص است و استادیوم‌ قطر نمی‌تواند برای پرسپولیس آزاردهنده باشد مگر اینکه حواشی مشکل‌ساز شود که در این زمینه برگزارکنندگان AFC می‌توانند کمک پرسپولیس باشند.

 

غیبت کمال کامیابی‌نیا در این مرحله چقدر روی کار پرسپولیس تاثیرگذار خواهد بود؟
به هر حال کامیابی‌نیا بازیکنی است که عملکرد خیلی خوبی در خط میانی پرسپولیس داشته و یک رابط خیلی قوی بین دفاع و حمله تیم است. اما به هر شکل در این مرحله این مهره را ندارند و جایگزین خوبی هم برای او ندارند.

 

هواداران در بازی رفت در آزادی چقدر می‌توانند تاثیرگذار باشند؟
فکر می‌کنم استقبال خوبی از این بازی بشود اما آنچه مهم است رفتار خوب تماشاگران است که باید از آنها ببینیم. چند مرحله در تیم‌های ملی و باشگاهی رفتاری دیده‌ایم که جرایمی را متحمل شده‌ایم. تماشاگران فقط پرسپولیس را تشویق کنند و به حاشیه نپردازند.

 

برانکو در این مرحله و باتوجه به مشکلاتی که پرسپولیس دارد چقدر می‌تواند تاثیرگذار و تعیین‌کننده باشد؟
برانکو امسال در مجموع عملکرد بسیار خوبی داشته و خیلی خوب از بازیکنانش بازی گرفته و تیم را خیلی آماده نگه داشته و شناخت خوبی هم از حریفان داشته است. عملکرد خوب در این مرحله بسیار برای آینده کار مربیگری برانکو مهم است و باید نهایت درایت خودش را به کار بگیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ljb9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزینه‌های برانکو بدون کمال برای رسیدن به کامیابی