تاریخ انتشار: 1395/07/29 08:33
کد خبر: 254497

منچستریونایتد و اینتر به دنبال خروج از بحران

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته سوم لیگ اروپا منچستریونایتد که این روزها با انتقادهای زیادی مواجه شده است باید در ترکیه به مصاف فنرباغچه برود و در دیگر بازی حساس نیز اینتر بحران زده در جوزپه مه‌آتزا میزبان ساوتهمپتون است.
منچستریونایتد و اینتر به دنبال خروج از بحران

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، هفته سوم دور گروهی لیگ اروپا پنچ شبه شب برگزار خواهد شد و تیم ها با صف آرایی برای حریفان خود دور رفت را به پایان خواهند رساند.

گروه A

در حساس ترین دیدار این گروه منچستر یونایتد در ترکیه به مصاف فنرباغچه خواهد رفت. شیاطین سرخ در حالی پای به این دیدار می گذارند که بعد از تساوی برابر لیورپول انتقادهای زیادی از سبک بازی دفاعی تیم مورینیو شده است و آقای خاص اگر می خواهد خلاف چنین چیزی را ثابت کند باید با یک پیروزی پر گل ترکیه را ترک کند.

منچستر یونایتد در دیدار قبلی خود برابر زوریا به سختی توانست در اولدترافورد به پیروزی برسد و نخستین پیروزی خود در لیگ اروپا را دشت کند. البته ژوزه مورینیو پیش از این تاکید کرد که لیگ اروپا برای او اهمیت زیادی ندارد و هدف او درخشش در لیگ قهرمانان اروپا است.

در این گروه فنرباغچه با چهار امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد و اگر می خواهد صدرنشینی خود را حفظ کند باید برابر تیم پرستاره منچستر یونایتد به پیروزی برسد.

در دیگر دیدار این گروه فاینورد که با تفاضل گل بهتر نسبت به منچستر یونایتد در رده دوم جدول رده بندی جای دارد در خانه زوریا به میدان خواهد رفت و بعید به نظر می رسد که مشکلی برای کسب سه امتیاز داشته باشد.

گروه B

در این گروه آپوئل نیکوزیا با 6 امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد و در هر دو بازی قبلی خود به پیروزی رسیده است. این تیم یونانی در دیدار سوم خود باید در خانه یانگ بویز به میدان رود و اگر بتواند در این دیدار هم پیروز شود تا حدود زیادی صعودش به دور بعد را نهایی کرده است.

در دیگر دیدار این گروه که از حساسیت زیادی برخوردار است المپیاکوس در یونان از آستانه پذیرایی می کند.


گروه C

در حساس ترین دیدار این گروه دو تیم اندرلخت و ماینتس در آلمان به مصاف هم خواهند رفت که این دیدار دوئل صدرنشینی است. هر دو تیم از دو بازی قبلی خود 4 امتیاز کسب کرده اند و اندرلخت با تفاضل گل بهتر در صدر جدول رده بندی جای دارد و ماینتس با استفاده از امتیاز میزبانی خود می تواند به صدر جدول رده بندی صعود کند.

سن اتین و گابالا دیگر دیدار این گروه را برگزار می کنند. نماینده فرانسه از دو بازی قبلی خود دو امتیاز کسب کرده است و اگر می خواهد به دور بعد راه یابد باید قعرنشین جدول رده بندی را شکست دهد.

گروه D

حساس ترین دیدار این گروه را زنیت روسیه و دانداک برگزار خواهند کرد.این دیدار در ورزشگاه خانگی دانداک برگزار می شود.

زنیت در هر دو بازی قبلی خود پیروز از زمین خارج شده است و با 6 امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد این درحالی است که دانداک با چهار امتیاز در جایگاه دوم است و به همین خاطر این دیدار برای دو تیم بسیار حساس است.

در دیگر دیدار این گروه آلکمار که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد به مصاف نماینده رژیم صهیونیستی پذیرایی خواهد رفت البته جهانبخش پیش از این تاکید کرده که در این دیدار حضور نخواهد یافت و باشگاه آلکمار هم با این درخواست ستاره خود موافقت کرده است. آلکمار از دو بازی قبلی خود تنها یک امتیاز کسب کرده و  به پیروزی در این دیدار خانگی نیاز مبرم دارد.

گروه E

حساس ترین دیدار این گروه بین رم و آستریا وین خواهد بود. این دیدار در ورزشگاه خانگی رم برگزار می شود و به همین خاطر شانس شاگردان اسپالتی برای پیروزی بیشتر است.

در این گروه رم با چهار امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به وین در صدر جدول رده بندی قرار دارد. شاگردان اسپالتی از شرایط روحی خوبی برخوردار هستند. آنها چند روز پیش در خانه ناپولی یک پیروزی ارزشمند را به دست آوردند و به رده دوم جدول رده بندی صعود کردند و این نشان می دهد که این تیم در شرایط خوبی به سر می برد.

در دیگر دیدار این گروه ویکتوریا پلژن که از دو دیدار قبلی خود دو امتیاز کسب کرده به مصاف آسترا بدون امتیاز می رود.

گروه F

گنگ، ساسولو، راپیدوین و بیلبائو چهار تیم این گروه هستند و نکته بسیار جالب درباره این گروه اینکه هر چهار تیم از دو بازی نخست خود 3 امتیاز کسب کرده اند و این باعث شده تا رقابت در این گروه بسیار حساس باشد.

در این گروه هم دو دیدار برگزار می شود.راپیدوین در ورزشگاه خانگی خود از ساسولو پذیرایی می کند و در دیگر دیدار هم گنگ در خانه خود به مصاف نماینده اسپانیا می رود.

گروه G

در این گروه آژاکس با 6 امتیاز از دو بازی خود در صدر جدول رده بندی جای دارد و این تیم در هفته سوم کار بسیار سختی پیش رو دارد و باید در اسپانیا به مصاف سلتاویگو برود.

سلتاویگو نشان داده است که در ورزشگاه خانگی خود تیم بسیار خطرناکی است و چند روز پیش هم توانست بارسلونا پرستاره را تحقیر کند .سلتاویگو با چهار امتیاز در رده دوم جدول رده بندی جای دارد و با پیروزی در این دیدار به صدر خواهد رفت.

در دیگر دیدار این گروه استاندارد لیژ که از دو بازی خود تنها یک امتیاز کسب کرده به مصاف پاناتینایکوس یونان بدون امتیاز می رود.

گروه H

در این گروه شاختار دونتسک اوکراین با دو پیروزی پیاپی که به دست آورده با 6 امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد و در دیدار سوم خود باید در خانه از خنت پذیرایی کند که بدون شک مهم ترین دیدار این گروه خواهد بود چرا که نماینده بلژیک هم چهار امتیاز از دو بازی خود دارد و با پیروزی در دیدار سوم صدرنشین خواهد شد.

قونیا اسپور و براگا پرتغال هم دیگر دیدار این گروه را برگزار می کنند که این دیدار به میزبانی قونیا اسپور است.

گروه I

حساس ترین دیدار این گروه را دو تیم بالانشین شالکه و کراسنودار برگزار خواهند کرد. هم شالکه و هم کراسنودار در هر دو بازی قبلی خود به پیروزی رسیده اند و هر تیمی که بتواند در این دیدار پیروز شود به احتمال خیلی زیاد صعودش به دور بعد را نهایی خواهد کرد.

این دیدار به میزبانی کراسنودار برگزار خواهد شد.

در دیگر دیدار این گروه هم سالزبورگ در ورزشگاه خانگی خود به مصاف نیس صدرنشین لیگ فرانسه خواهد رفت.

گروه J

فیورنتینا با چهار امتیاز در صدر جدول رده بندی این گروه قرار دارد و باید در دیدار سوم خود در ورزشگاه خانگی اسلووان لیبرچ برود.

قره باغ هم در دیگر دیدار این گروه از پائوک پذیرایی می کند.

گروه K

حساس ترین دیدار این گروه بین اینتر و ساوتهمپتون خواهد بود.اینتر روزهای کابوس واری را با هدایت فرانک دی بوئر پشت سرمی گذارد و شکست های پیاپی باعث شده است تا این مربی هلندی خیلی سریع خطر اخراج را احساس کند.

اینتر در لیگ اروپا هم ناامید کننده ظاهر شده است و در هر دو بازی نخست خود تن به شکست داده است. شاگردان دی بوئر برای خارج شدن از این شرایط بحرانی به پیروزی برابر نماینده انگلیس نیاز دارد. با توجه به آنکه این دیدار در جوزپه مه آتسا برگزار می شود نرآتزوری با پیروزی می تواند خود را تا حدودی از شرایط بحرانی خارج کند البته ساوتهمپتون هم تیم خوبی نشان داده و با 4 امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد.

هاپوئل و اسپارتا پراگ دیگر دیدار این گروه را برگزار خواهند کرد.

گروه L

و در نهایت نوبت به گروه L  می رسد که در آن چهار تیم استوا بوخارست، زوریخ، عثمانلی اسپور و ویارئال قرار دارند.
 

در این گروه ویارئال با چهار امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد و باید در هفته سوم در ترکیه به مصاف عثمانلی اسپور برود که با سه امتیاز در رده دوم جای دارد و این باعث شده تا حساس ترین دیدار این گروه شود.
 
 

در دیگر دیدار این گروه استوا بوخارست قعرنشین در خانه از زوریخ پذیرایی می کند که با 3 امتیاز در رده سوم است. زوریخ اگر می خواهد به دور بعد صعود کند باید حتما در این دیدار خانگی به پیروزی برسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36m9ne

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست تحقیرآمیز یاران شهباززاده در آلانیا

 صعود دینامو زاگرب از مرحله سوم لیگ قهرمانان اروپا
تکرار پیروزی یاران کریمی در تفلیس