تاریخ انتشار: 1395/08/09 13:44
کد خبر: 252049

در جلسه پورموسوی و کمیته اخلاق چه گذشت؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان در مورد جلسه دیروزش با کمیته اخلاق توضیح داد.
در جلسه پورموسوی و کمیته اخلاق چه گذشت؟

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان به دلیل اعتراض باشگاه پرسپولیس به مصاحبه‌ای که پیش از بازی با این تیم در نشست خبری انجام داد به کمیته‌ اخلاق احضار شد و دیروز (شنبه) در جلسه این کمیته‌ توضیحات خود را در این باره ارائه کرد.

پورموسوی در این باره توضیح داد: جلسه خوبی بود و من دفاعیاتم را مطرح کردم. البته نماینده‌ای از باشگاه پرسپولیس در جلسه شرکت نکرد. با این حال من ادله خودم را گفتم و امیدوارم که کمیته‌ اخلاق در این زمینه  بهترین تصمیم را اتخاذ کند.

وی در ادامه با بیان این که برداشت اشتباهی از مصاحبه‌اش شده بود، توضیح داد: من در جلسه خبری گفتم که همه "ایران بسیج شده‌اند تا پرسپولیس قهرمان شود"، اما متاسفانه برخی نوشتند پورموسوی گفته، "همه ایران بسیج شدند تا پرسپولیس را قهرمان کنند." فیلم نشست خبری موجود است و هر کسی می‌تواند با دیدگاه خودش آن را تحلیل کند. پرسپولیسی‌ها هم ادله خودشان را آورده بودند. من در آغاز این نشست خبری گفتم این بازی مصاف دارا و ندار است و سپس به آن جمله رسیدم. حتی می خواستند اتفاقات ورزشگاه را به من ربط بدهند.

پورموسوی ‌اضافه کرد: درباره محرومیت هواداران گفتم این حرکت را تایید نمی‌کنم و با درگیری و خشونت مخالفم. اگر این برخورد با ما باعث می‌شود که دیگر در هیچ ورزشگاهی سنگ پرتاب نکنند مشکلی ندارد، اما معتقدم که باید دقیق‌تر به این اتفاقات نگاه کنیم. ما فقط در اسم میزبان بازی با پرسپولیس بودیم و نباید ظرفیت را ۵۰ – ۵۰ تقسیم می‌کردند. حتی بهترین جایگاه را به پرسپولیسی‌ها دادند، این‌ در حالی است که هواداران ما در ورزشگاه آزادی در گوشه ورزشگاه مستقر می‌شوند.

سرمربی تیم استقلال صنعتی خوزستان درباره تهدید به استعفایی  که کرده بود، بیان‌ کرد: امروز نشستی بین مسئولان باشگاه برگزار شد و فردا هم با مسئولان استانی جلسه خواهند داشت. امیدوارم مشکلات تا سه‌شنبه حل شود. بازیکنان از شش ماه پیش به این جا آمده‌اند و ما مصدومان زیادی داشتیم. حتی بعضی اوقات پول نداشتیم هزینه بیمارستان را پرداخت کنیم. ما پنج بازی تا نیم فصل زمان داریم. اگر قرار باشد جهشی داشته باشیم باید در این پنج بازی انجام دهیم، نه این که بعد از این بازی‌ها نتوانیم کاری کنیم و کارمان خیلی سخت خواهد شد. ما هنوز زمین نخورده‌ایم و نیم خیز هستیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36mjve

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرینات استقلال خوزستان تا سه‌شنبه تعطیل شد/ پورموسوی برای حضور در کمیته اخلاق به تهران می‌رود