تاریخ انتشار: 1395/07/15 12:09
کد خبر: 257373

دیدار استقلال با بارسا در راه مذاکره

مدیرعامل اسبق استقلال گفت: بنا داریم برای تجلیل از منصور پورحیدری دیداری را بین پیشکسوتان استقلال و پیشکسوتان بارسلونا برگزار کنیم
دیدار استقلال با بارسا در راه مذاکره

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،سید کاظم اولیایی درباره دیدار پیشکسوتان استقلال و بارسلونا برای تجلیل از منصور پورحیدری اظهار داشت: بیش از ۵۰ سال است که پورحیدری به صورت صادقانه به ورزش کشور خدمت کرده و ما هم باید بر اساس عرف و سنت از ایشان تجلیل کنیم.

وی در ادامه افزود: سه ماه است که ستادی تشکیل شده که برنامه ئهایی را تدوین می کنیم. یکی از این برنامه ها این است که منصور پورحیدری با استقلال که قهرمان جام باشگاه های آسیا شد و سرمربی آن تیم بود با پیشکسوتان بارسلونا یا با پیشکسوتان پرسپولیس آن زمان و یا یک تورنمننت چهارجانبه برگزار کنیم. نامه زدیم و بارسلونایی ها هم جواب نامه ما را داد و زمان را خواستند. انشا.. این مسابقه را زمانی برگزار کنیم که هم به موقع باشد و هم حال منصور پورحیدری مساعد باشد و به صورت سمبلیک روی نیمکت حضور داشته باشند.

اولیایی در پایان گفت: انشا… بتوانیم این کار را انجام دهیم. باید برای چهره های ماندگار تلاش کنیم تا از آنها تجلیل شود و به وظیفه ای در سازمان های مردم نهاد و فدراسیون ها برای تجلیل از قهرمانان هر رشته صورت گیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36mvgy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قهرمان اروپا روبروی قهرمان آسیا/ استقلال - بارسلونا؛ برای ادای دین به پدر استقلال