تاریخ انتشار: 1396/03/21 08:25
کد خبر: 204597

پرسپولیسی ها رامین را شوکه کردند

رامین رضاییان پس از فسخ قرارداد با پرسپولیس همچنان روابط خوبی با این باشگاه داشت و حتی در یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد تلاش می کند دوباره به این باشگاه بازگردد اما در مقطع فعلی روابط او با پرسپولیس به اوج اختلاف رسیده به طوری که رامین را در موقعیت نشان دادن واکنشی تند به پرسپولیسی ها قرار داده است.
پرسپولیسی ها رامین را شوکه کردند
کافی است رفتارهای پرسپولیسی ها در قبال او را درچند وقت اخیر مرور کنیم. اوج اختلاف زمانی شکل گرفت که هم تیمی های رضاییان در پرسپولیس او را اینستاگرام آنفالو کردند و این پیام را به او دادند که دیگر جایگاهی در پرسپولیس ندارد. این حرکت باعث شد رضاییان در مقابل بازیکنانی که دو سال شب و روز با آنها بود شوکه شود. اگر چه او نیز این اقدام را جبران کرد و پرسپولیسی ها را آنفالو کرد اما معتقد بود با تلاش بازیکنان این تیم اعتبارش را نزد هواداران پرسپولیس از دست داده است.
رامین در اندیشه نشان دادن واکنشی کارساز به تمام فشارهایی است که از سوی پرسپولیسی ها به او وارد شده است. او صحبت از حضور در استقلال را از نظر روانی کار ساز می داند. شاید در نهایت راهی استقلال نشود اما تلاش می کند نشان دهد کسی نمی تواند مانع از حضور او در تیم رقیب سنتی شود و اگر او تصمیم بگیرد حتی می تواند استقلال را به عنوان مقصد آینده خود انتخاب کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36vgoy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رقم درخواستی یاغی پرسپولیسی ها برای پیوستن به استقلال