تاریخ انتشار: 1396/03/17 00:31
کد خبر: 205573

آیا سفر توریستی به دبی باعث سکوت لیدرهای استقلال شد؟!

اعزام عجیب پانزده لیدر باشگاه استقلال به امارات و همراهی کاروان استقلال در بازی مقابل العین در نوع خود یک اقدام عجیب بود اما مدیران باشگاه حاضر نشدند در این باره توضیحی بدهند تا ابهام در این خصوص شدت گیرد.
آیا سفر توریستی به دبی باعث سکوت لیدرهای استقلال شد؟!

به گزارش فرتاک ورزشی، ماجرا وقتی عجیب تر شد که این همراهان جنجالی در فرودگاه امام خمینی(ره) پس از شکست سنگین تیم برای منصوریان آوازخوانی کردند و از او به عنوان یک مربی موفق یاد کردند.

هواداران استقلال که از این سلسله اتفاقات به شدت ناراحت بودند و خواستار تغییر در سیاست گذاری مسوولان وزارت ورزش بودند انتظار همراهی لیدرها در این مسیر را داشتند اما انگار لیدرها بر خلاف سال گذشته که حضور پر رنگی در تجمعات استقلال داشتند این بار با تغییر مسیر خود ترجیح دادند با مسوولان باشگاه همراه شوند به همین علت در تجمع روز سه شنبه مقابل وزارت ورزش هیچ یک از لیدرهای باشگاه حضور نداشتند تا این پرسش جدی تر از هر زمانی مطرح شود که آیا لیدرها با مسوولان باشگاه هماهنگ هستند یا خود را بخشی از هواداران پرشمار استقلال می دانند.

غیبت لیدرها در تجمع هواداران سبب شد هواداران استقلال این مساله را به سفر توریستی آنها به امارات پیوند زنند و در نقدهای خود در شبکه های اجتماعی مدعی شوند لیدرهای استقلال توسط مدیریت باشگاه نمک گیر شدند تا در مقطع کنونی آنها با منتقدان و معترضان همراه نشوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36vnyz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نامه 100 پیشکسوت برای برکناری افتخاری از مدیریت باشگاه استقلال