تاریخ انتشار: 1402/04/01 17:26
کد خبر: 3973

ثبت قرارداد گوندوگان با سفته 6 میلیون یورویی

ادوارد رومئو، مدیر اقتصادی بارسا، اطمینان داد که باشگاه برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید و تمدیدی‌ها سفته‌ای 6 میلیون یورویی در اختیار لالیگا قرار خواهد داد.
ثبت قرارداد گوندوگان با سفته 6 میلیون یورویی

یکی از معضلات بارسا در بازار نقل و انتقالات تابستانی، تضمین دادن به بازیکنان مدنظرش در مورد ثبت قراردادشان در لالیگاست. مثلا برای راضی کردن ایلکای گوندوگان بارسا تلاش زیادی کرده و توافق نیز حاصل شده، ولی ستاره آلمانی در قراردادش بندی قید کرده که اگر تا هفته اول لالیگا قراردادش ثبت نشود، می‌تواند یکطرفه آن را فسخ کند.

بارسا برای ثبت قرارداد تمدیدی‌هایش یعنی سرخی روبرتو، اینیاکی پنیا، رونالد آرائوخو و مارکوس آلونسو نیز مشکل دارد.

1890198

رومئو در این رابطه گفت : «ما هر کاری که نیاز بوده انجام داده‌ایم و اطمینان دارم هیچ مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید و نیز کسانی که تمدید کرده‌اند، نخواهیم داشت. لالیگا از ما خواسته بود سقف دستمزدها را از 104 میلیون یورو به 94 میلیون یورو کاهش دهیم، ولی ما چهار میلیون یورو کم کرده‌ایم. برای 6 میلیون یوروی دیگر به لالیگا سفته خواهیم داد. این سفته قرار است هفته بعد در جلسه هیئت مدیره تصویب شود.»

رومئو ادامه داد: «بدهی ما همان 1350 میلیون یورو است و کاهش پیدا نکرده، ولی اینکه می‌گویند بدهی به بیش از 2800 میلیون یورو رسیده هم کاملا دروغ است. شنیدن چنین حرف‌هایی از برخی مدیران برایم عجیب است. ما دو سال زمان خواسته‌ایم تا باشگاه را از لحاظ ورزشی و اقتصادی به ثبات برسانیم. از لحاظ ورزشی بارسا را نجات داده‌ایم و از لحاظ اقتصادی نیز در مسیر درستی قرار داریم.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36wyz2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نامه خداحافظی احساسی گرت بیل برای هواداران رئال