تاریخ انتشار: 1396/05/31 16:50
کد خبر: 187401

پشت پرده حذف بهترین بازیکن این روزهای استقلال از ترکیب اصلی این تیم چیست؟

تغییرات منصوریان در استقلال ادامه دارد و او برای بازی استقلال و پدیده هم تیمش را با چند تغییر روانه میدان کرده است. یک تغییر به دلیل مصدومیت سجادشهباززاده اجباری است و یک تغییر دیگر یعنی حذف شدن جپاروف و اضافه شدن مجدد یک هافبک‌دفاعی تصمیم منصوریان برای این بازی بوده است.
پشت پرده حذف بهترین بازیکن این روزهای استقلال از ترکیب اصلی این تیم چیست؟

حذف جپاروف به عنوان بهترین هافبک استقلال از تصمیمات عجیب برای این بازی است. جپاروف زننده تنها گل استقلال تا اینجای فصل است و همچنین براساس نمره‌های سایت نود او بعد از مجید حسینی، دومین بازیکن برتر استقلال در این چند هفته است. با این حال منصوریان تصمیم گرفته که از میان جباری و جپاروف، بازیکن ازبکستانی را حذف کرده و به جباری یک فرصت دیگر بدهد تا از ابتدا در ترکیب اصلی قرار بگیرد و مسئولیت هجومی بیشتری داشته باشد.

در بازی قبل مقابل سایپا که این دو بازیکن همزمان در ترکیب اصلی قرار گرفتند، جباری عقب‌تر از جپاروف بازی می‌کرد و کمتر در کارهای هجومی شرکت می‌کرد. اما حالا با حذف جپاروف و اضافه شدن یک هافبک دفاعی، جباری وظایف هجومی بیشتری خواهد داشت. با این حال باز هم حذف کردن بهترین بازیکن استقلال تصمیم عجیبی به نظر می‌رسد. آن هم در شرایطی که جباری با نمره ضعیف ۴ و بیت سعید و شجاعیان با نمره بیشتر از ۳ در ترکیب اصلی قرار دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36zzk9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره هایی که استقلال را به جایی نمی رسانند