تاریخ انتشار: 1395/10/20 12:52
کد خبر: 237076

بختیار که نباشد استقلال زیبا بازی می کند!

تعداد هوادارانی که موافق جدایی رحمانی از استقلال هستند کم نیست.
بختیار که نباشد استقلال زیبا بازی می کند!

بختیار رحمانی در نیم‌فصل اول در بیشتر بازی های استقلال در ترکیب اصلی قرار داشت. هواداران این تیم منتظر بودند تا با حضور بختیار، استقلال هم زیباتر و هجومی تر بازی کند و هم نتایج بهتری کسب کند اما عملا هیچ یک از این اتفاقات نیفتاد و رحمانی نتوانست انتظارها را برآورده کند و به همین دلیل است که در حال حاضر تعداد استقلالی‌هایی که موافق جدایی او هستند کم نیست.

نتایج استقلال در حضور بختیار تفاوت چندانی با نتایج این تیم بدون بختیار ندارد. در بازی‌هایی که رحمانی در ترکیب اصلی آبی‌ها قرار نداشت، استقلال به 3 تساوی رسید. او در بازی با پرسپولیس و سپاهان یک دقیقه هم بازی نکرد و در مقابل ماشین‌سازی هم در 15 دقیقه پایانی به میدان رفت.

 نکته عجیب در این باره این است که به گواه کارشناسان، زیباترین بازی‌های استقلال هم دقیقا همین 3 بازی بوده است. استقلال در نیمه اول بازی با ماشین‌سازی یک بازی هجومی با حملات پرتعداد را ارائه داد و بدشانس بود که فقط یک گل زد. رحمانی در پس از گل تساوی ماشین‌سازی، در نیمه دوم به زمین رفت اما نتوانست گره بازی را باز کند. 

آبی‌ها در مقابل پرسپولیس هم در حالی به تساوی رسیدند که یکی از بهترین نمایش‌ها را از این تیم در نیم‌فصل اول دیدیم. در مقابل سپاهان هم بی‌شک زیباترین و مهیج‌ترین بازی استقلال در نیم‌فصل را شاهد بودیم. جالب این که بختیار رحمانی در تمام این بازی‌ها غایب بود و برعکس در بازی‌هایی که او در ترکیب اصلی استقلال حضور داشت، کمتر شاهد چنین نمایش‌هایی از تیم منصوریان بودیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39agv7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بختیار به صورت مشروط در استقلال ماندنی است