تاریخ انتشار: 1395/09/26 18:49
کد خبر: 242576

سپاهان با محمدی و حاج صفی دوباره اوج گرفت

مدافع هافبک ملی پوش سپاهان با ارائه نمایشی تحسین بر انگیز در دیدارهای گذشته نقش پررنگی در اوج گیری سپاهان دارد.
 سپاهان با محمدی و حاج صفی دوباره اوج گرفت

احسان حاج صفی در دیدار سپاهان برابر تراکتورسازی باز هم موفق به گلزنی شد تا شاگردان عبدالله ویسی بعد از 10 هفته طعم دو پیروزی پی در پی را بچشند.

 

سپاهانی ها در این هفته با کسب پیروزی برابر تیم مدعی تراکتورسازی تبریز مجموع امتیازات خود را به 21 رساندند تا دوباره در جدول همسایه استقلال شوند. احسان حاج صفی در این دیدار گل دوم سپاهان را وارد دروازه تیم سابق خود کرد و البته ترجیح داد تا جشن شادی برای این گل برگزار نکند.

حاج صفی در طول 90 دقیقه بازی با سپاهان مرد اول عبدالله ویسی بود و در جریان بازی به خوبی با توانایی های منحصر به فرد خود اجازه نداد تا تیم جوان و کم تجربه سپاهان برابر ستارگان پرشمار تراکتورسازی در خانه مغلوب شوند. کاپیتان زردها در این بازی در کنار گل تعیین کننده ای که به ثمر رساند، در دوئل با سمت راست پرقدرت تراکتورسازی روز درخشانی داشت و اجازه نفوذ به ابراهیمی، رفیعی و البته ایران پوریان را نداد تا سپاهان روز خوبی داشته باشد.

مهرداد محمدی در این بازی نیز دوباره جواب اعتماد ویسی را داد و اولین گل سپاهان را وارد دروازه تراکتورسازی کرد تا او نیز در دو بازی پی در پی موفق به گلزنی کند. سپاهان در دو هفته گذشته بر خلاف بازی های گذشته با تغییر سبک، فوتبالی تهاجمی در نیمه زمین حریف را ارائه می کند و به نظر می رسد با همین شرایط توانسته دو برد مهم کسب کند.

 

سپاهان با اوج گیری حاج صفی و البته آمادگی دوباره مهاجمان این تیم یعنی مهرداد محمدی  و علی محمدی آهسته آهسته تبدیل به تیمی مدعی می شود تا مدیران سپاهان نتیجه اعتماد به عبدالله ویسی را پیش از نیم فصل احساس کنند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39argo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ویسی نخستین شکست قلعه نویی را رقم زد/ سرخ‌‌پوشان تبریز از صدر جدول دورتر شدند

قلعه‌نویی: رفیعی می تواند در اروپا بازی کند
افتخارم این است که در سپاهان بوده ام؛